17 november 2009

En låååång dag...



Oj, oj, trodde att denna arbetsdagen aldrig skulle ta slut! Att en
vanlig dag kan kännas så himla lång?!
Jag tog ju med mina julkort till jobbet idag. Fick sålt fem stycken.
Skall jag vara helt ärlig var det väl ett par färre än jag hoppats på.
Men, men, jag är glad för dem som såldes!
Hade ju tänkt mig att göra fler i kväll. De med lite gammeldags
motiv. Men jag är så himla trött och frusen. Släckte alldeles för
sent igår kväll... Så idag skall jag lägga mig tidigt i stället, så får
det bli nya tag i morgon.
Är lite besviken på Posten. Kort jag postade i tid innan tömning
igår hade inte kommit fram idag. Grr...
Förresten! På hemvägen köpte jag några hyacinter. Har lärt mig
lite när jag läst era bloggar. Att köpa i förväg så att de slår ut i
tid.   ;0)

Sköt om er alla rara!

                        Kram Fröken Tindra

10 kommentarer:

Sari sa...

Hejsan!
Tack för dina fina ord!!
Skönt att den långa arbetsdagen är slut nu! Hoppas du känner dig piggare imorgon. Att känna sig trött och hängig, men samtidigt pysselsugen, är inte kul... Då blir det sällan som man tänkt sig, har jag märkt...
Sov gott inatt!
Kram Sari

hemma hos lilla mej sa...

Vad jobbigt med långa arbetsdagar.Hoppas att du känner dig bättre i morron.Sovsött och ha en härlig onsdag kramizar ~~~~RITA¨~~~~.

carina sa...

Visst är det väl så med en del dagar...dom vill aldrig ta slut.
Eller som min syster uttryckte sig " Tisdag måste väl vara en totalt onödig dag"....ja inte vet jag :)
Här har iallafall varit fullt upp med div aktiviteter på min lediga dag.
Allt ifrån att klippa mina två karlar till att måla en lampfot och en mugghängare.
Ha det så himla bra !
Kramar//Carina

Jenny sa...

Hej Vännen!
Kul att du fick sålt några av korten på jobbet igår:)

Jag var så trött o seg igår så jag gick o la mig halv 10..skönt! Fast lika trött för det var jag när klockan ringde imorse;)

Förhoppningsvis kommer korten i lådan idag!

Ha det gott,
Kram Jenny

Vita små hjärtan sa...

Å vad jobbigt med långa dagar!!!!
Hyacinter är ju så härligt, jag har inte köpt några än!
Kram Agnetha

Lantliv på Holm sa...

Hej fröken Tindra!

Tack för din hälsning! Hoppas att du har en bättre dag idag?

Jag skall också köpa hyacinter - längtar så!

Kram Camilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
Idag kom de i brevlådan! Tack!! Åh vad fina de är, jag är mer än nöjd:)

Får jag visa dem på bloggen???

Ha en trevlig kväll!

Kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas din onsdag blev bättre. Jag har tagit helg nu!! Så himla skönt, hoppas inte tiden går så fort nu bara.
Kram kram
AnnaMaria

Vitaboet sa...

Hej hej. Så söta julkort du gjort, har köpt material och har tänkt å fixa julkorten själv i år, mycket roligare än å köpa färdiga.

Har du köpt hyacinter ännu? Bäst å göra det nu, så har man dom fina till advent.

Ha en mysig kväll. Kram Camilla

Stjärnor & Champagne sa...

Jag känner mig trött och frusen jag med. Men jag går alltid och lägger mig försent på kvällarna. Posten litar jag inte en sekund på...

Kram Anne