01 november 2009

Det blir sällan som jag tänkt mig...


Idag får ni se ett av mina finglas. De är på väg in i vitrinskåpet
igen efter senaste användandet. Är väldigt förtjust i dem. De är
dekorerade med en ros och knopp på ena sidan och en ensam
ros på andra sidan. Det syns inte riktigt på fotot. jag och rosor,
ni vet...
Usch, sitter här och känner mig söndagsdeppig. Helgen har inte
alls blivit som jag tänkt mig. Mitt "Må-Bra"-rum skulle ha varit
uppröjt nu och jag skulle ha ordning på mina knep-å-knåp-
saker så att jag kan sätta i gång direkt när jag känner för det.
Känns inget bra alls det här. Vet inte riktigt vad jag skall ta mig
till med saker och ting. Behöver mitt pysslande så väl.
I morgon åker jag till Stockholm och kommer hem närmare
midnatt på tisdag. Får se hur det skall gå att hitta både dit jag
skall och till hotellet. Trösten är att jag skall få träffa min go´a
vän, Tant Öst! Skall bli så kul.

Ha en bra start på veckan!

                  Kram fröken Tindra!

5 kommentarer:

Hanna sa...

Fint glas.
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint glas.Hoppas att du får kul när du ska träffa din goa vän.Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

Stjärnor & Champagne sa...

Näedå trodde inte att det skulle vara rosdoft, hihi...Glasen är jättefina, ser goda ut att dricka ur, sådär lagom tunna. Lycka till i Stockholm vännen...

Kram Anne

Hemma hos lilla mig sa...

Åhh, vilket fint glas.
Hoppas att du får en mysig träff med vännen.
Kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilket fint glas!

Tråkigt att helgen inte blev som du tänkt dig..hoppas den här veckan blir desto bättre!

Trevlig resa:)

Kramis Jenny