02 oktober 2009

Utmaning...

Idag har jag tagit ledigt ett par timmar nu på förmiddagen från
mitt struliga jobb. Det blir ingen ordning på nå´t känns det som.
Och istället för att hatta ett par timmar knappt på ett ställe innan
jag måste åka vidare till nästa så tar jag ledigt. Får ta igen det
senare helt enkelt.



Jag har fått en utmaning av av Kristall & Pynt. Den går ut på att
avslöja 10 saker om sig själv.

1. Jag gillar sött smågodis. Särskilt Malacos.

2. Jag har svårt att låta bli att köpa vackra saker och gillar att ha det
fint omkring mig även om man inte alltid kan tro det…

3. Tycker det är så skönt att bara få vara hemma.

4. Jag jobbar med teknik.

5. Jag tycker att ormar är väldigt äckliga. Ryyys!

6. Jag tycker att det är urtråkigt att städa och har för mycket saker…

7. Älskar katter. De är underbara djur.

8. Gillar att läsa romantiska, historiska romaner. Är dessutom

”tidningsmissburkare”…

9. Tycker om att få presenter! Men även att ge dem.


10. Älskar att pyssla men kommer sällan till skott tyvärr.

Jag skickar utmaningen vidare till dessa tre:

Huset på Landet

Ninas Gardentankar

Min Lilla Värld

Men gör den bara om ni har lust!

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Hallojs !Vad kul att läsa om dej.Ha nu en underbar och mysig fredag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Kristall & Pynt sa...

Vad roligt att du antog utmaningen.
Känner igen mig själv på några punkter.
Ha det gott
Kram Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det här var bättre än awarder, nu lär vi känna varandra lite mer. Roligt och läsa dina avslöjanden, håller jättemycket med om ormarna!
Ha nu en riktigt mysig helg, glöm jobbet.
Goa kramen
AnnaMaria

Huset på landet sa...

Go kväll! Trevlig läsning, instämmer i allt utom nr 4, som inte riktigt stämmer in på otekniska lilla mig.
Tack för utmaningen, nu fick jag den för andra gången, så nu ska jag försöka ta mig i kragen och fundera ut nåt ;).
Ha en skön helg!
Kramar, Nicole

NinaH sa...

Aha- utmanad!;-) Ok.... då får jag försöka anta den då...
Mycket trevligt läsa dina svar!!!

Anki sa...

Hejsan!
Vad kul att lära känna dig lite mer! Det är ju lite spännande att få veta lite mer om varann än det som visas på bloggen!
Tackar för utmaningen, men jag har redan antagit den, och avslöjat mina hemligheter, hihi...

Ha en härlig helg! Kramis Anki

Gårdsromantik sa...

Hoppsan - allt stämde ju in på mig också! :-)

Speciellt det där om saker och städning :-)

Kram Maud