06 oktober 2009

U2 kommer till Danmark 2010...


Känner mig så nöjd! Förra veckan köpte vi biljetter till U2 i
Horsens, Danmark. De spelar där i mitten av augusti nästa år.
Tala om att vara ute i god tid! Men den som väntar på något
gott väntar aldrig för länge. Eller hur?
Tänk så irriterad jag blivit på vissa kommentarer på mitt jobb
de senaste dagarna! Pulsen bara ökar och jag håller på att
gå i taket av ilska! Är det bra eller?! Tror inte det va... Jag får
försöka att inte reta mig på folk som inte vet bättre. Men lätt
är det inte kan jag lova!
Har blivit inbjuden till en introduktionsdag för nyanställda. Detta
evenemang äger rum i vår huvudstad om nå´n månad. Skall bli
intressant men det bästa är att jag skall få träffa min go´a vän,
Tant Öst! Ser verkligen fram emot detta. Kan inte glömma vår
"diskussion" på den kurs vi lärde känna varandra. Jag kallade
skräpet som blev efter suddigummit för bôs och hon fattade
ingenting. Efter att jag förklarat vad jag menade sa hon. "Aha,
fnugg menar du?!" Fnugg?!  =0)  Kommer du ihåg det, kära Tant
Öst?!! Efter det var vi som ler och långhalm. Isen var bruten!


Kram på er!

             Fröken Tindra

8 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!

Tack för din gulliga kommentar hos mig, vad glad jag blir:)

Strunta i dem på jobbet, de stackarna vet inte bättre!

Klart det heter bös o inte fnugg!! (vad är det för ord, hihi)Vad roligt att du ska få återse din vän i Stockholm:)

Kramis Jenny

Jenny sa...

Glömde ju skriva att vad kul att ni ska på U2 i Danmark nästa år!!! :)

Kram Jenny

NinaH sa...

Låter trevligt få återse en frände!;-) Hm... Tror aldrig jag hört nå´t namn för skräpet efter suddning - vare sig bös, fnugg eller annat! Så här lärde jag mig nå´t nytt!;-)
Härligt ha en bra konsert att se fram emot!

Stjärnor & Champagne sa...

Haha fnugg, aldrig hört....Ja den som väntar på något gott om det gäller biljetter eller stolar hihi.

Kramis A

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ååå så kul!!!! Vore kanske något, jag missade ju dem i gbg ju!!! snyyyyyft!!

kram millan

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

åå va kul..hörde att det var kanon i Gbg...så helt klart ska du till köpenhamn..alltid kul att ha nått att se framemot...

Kramizz Nilla

Anonym sa...

Ja, det ska bli jätte jätte kul att ses !!

Sen kan man ju lätt konstatera att vi är "skadade" båda två som pratar om vad skräpet efter sudd heter ....hihihi

Vi biter ihop och tar oss igenom ännu en dag , Vännen !

Kram kram från Tant Öst

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bös är ett ord jag använder, fnugg har jag aldrig hört. Det var helt klart ett bra sätt och börja prata på. Och det är roligt och ha något och se fram emot, både U2 och Danmarksresa.
Kramen
AnnaMaria