20 oktober 2009

Tiden går...



Kan ni tänka er, idag har jag och mannen i mitt liv varit förlovade
i 20 år! Jag säger då det. Känns väldigt bra måste jag säga.  =0)
Blev bjuden på restaurang inne i sta´n och allt. Mysigt!

Idag så fick jag då p-boten jag lyckades undvika i lördags på
scrapmässan. Grr... Var på mitt gamla jobb och hjälpte min fd
chef med ett uppdrag. Glömde bort tiden helt! Så satt den där
på Herr Blå när jag kom ut. Men till min stora lycka betalar
fd chefen boten för mig! Jag tackar och bockar även om han
inte läser det här.

Nu skall jag ha lite skönhetssömn!

                Kram Fröken Tindra!

7 kommentarer:

NinaH sa...

Grattis till de 20 åren med Mannen!!! Och även om det var otur med p-boten får man gratulera till den hygglige chefen också... !;-)

hemma hos lilla mej sa...

ojoj 20 år det är lng tid grattis.Grattis till den snälla chefen oxå som betalade p-boten.Ha en skön onsdag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis på förlovningsdagen, en dag försent kom det grattiset. Typiskt och få böter, men det var en snäll chef du hade.
Kramar
AnnaMaria

Huset på landet sa...

Grattis på förlovningsdagen!! Jag har varit ung. lika länge med min sambo, men det har inte blivit någon förlovning än, hihi.
Oj, så spännande resplaner ni har igen! Skönt att ha något att se fram emot och längta till!
Kramar, Nicole

Sari sa...

Stort grattis till er! Vad mysigt att gå ut och äta!
Jag och min sambo har också varit ihop i 20 år, men inte heller vi är förlovade.....

Hemma på Landet sa...

Grattis! säger jag. Det är lång tid det.;-) Bra gjort!

Vi har bröllopsdag den 1 november. Då har vi varit gifta i 20 år.
Hugamejsan, säger jag om det.;-) Kram Stina

Stjärnor & Champagne sa...

Ny är min favvostad, det är precis 1 år sedan jag var där. Vill också åka, snyft...Tur att fd chefen tog boten, morr på dessa parkeringsvakter. Skulle inte vilja ha det yrket, måste vara ett hatat folk hihi.
Höll på att glömma, GRATTIS....
Kram A