05 oktober 2009

One word...


Jag har fått en utmaning från rara Anki med bloggen
Min Lilla Värld. Den går ut på att ni, kära vänner, skall beskriva
min blogg med ett ord.
Själv beskrev jag "Min Lilla Värld" med ordet stämningsfull.
Eftersom jag sett denna utmaning på flera bloggar så lämnar jag
den vidare till er som känner er manade.  =0)  Lite tråkigt kanske
men, men...

Idag har jag suttit på kurs hela dagen. Jag klarade faktsikt att hålla
mig vaken större delen av tiden,  ;0)

Nu på kvällen har jag gjort äppelpaj av några av de sista äpplena
från trädgården. Mmm... vad vi mumsade.

Kram Fröken Tindra

7 kommentarer:

Anki sa...

Mysvacker! Hihi, kan man skriva så?! Jag tycker du har en mysig blogg med vackra bilder, härlig text och mumsigheter!
Mysvacker helt enkelt!

Kramis Anki

Stjärnor & Champagne sa...

Ger ett lugn, det kan man skriva va? Hihi bra att du höll dig vaken under kursen....
Jag har inte gjort en enda äpplepaj, skäms kanske dax nu...

Kram Anne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag duschade, åt frukost och tänkte! Men Ankis ord fastnade i hjärnan, så jag tar samma. Mysvacker, vilket bra och passande ord på din blogg.
Kramar
AnnaMaria

Camillas romantiske hjem sa...

Hei igjen! Takk for besøket hos meg, alltid glad for koselige kommentarer:-) Hørtes veldig godt ut med eplepai, kanskje jeg skulle prøve å bake en i dag selv;-)Ha en flott dag!

Camilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
Tycker oxå att "mysvacker" var ett ovanligt passande ord för att beskriva din blogg:)

Ha en skön eftermiddag!

kram Jenny

Sari sa...

Hejsan!
Det första ordet jag kom att tänka på när jag tittade in på din blogg, är VACKER! Du har SÅ vackra bilder! Vad påhittigt av Anki att beskriva din blogg som mysvacker! Perfekt beskrivning på din blogg!
Mmmmm, vad gott med äppelpaj!
Ha det bra! /Sari

Huset på landet sa...

Mysig var det första jag tänkte på också! Mysvacker var verkligen ett träffande ord. Bloggen är så vacker med änglabakgrunden och alla fina bilder och så skriver du så mysigt! Må-bra-blogg som man blir på bra humör av att läsa!
Kramar, Nicole