01 oktober 2009

Låg energinivå...



Ja jösses, ibland blir det bara för mycket. Har forit som
ett torrt skinn mellan fyra arbetsplatser. Två uppdrag ute
hos kund, min gamla arbetsplats och min nya. Tala om
att bli splittrad!
Som grädde på moset kommer vår lille vän och väcker
mig flera gånger varje natt. Natten som gick slog han
rekord med fem gånger! Jag är som en zoombie skulle
jag vilja påstå. Och jag som skall förbereda inför vårt
Afternoon Tea i morgon! Vet inte hur jag skall orka men
det löser sig säkert. Först skall jag ta mig i genom arbets-
dagen...
Har fått två utmaningar som ligger på vänt. Jag lovar att
ta tag i dessa inom de närmsta dagarna. Bara inte just nu.
Tack ni snälla som tänkt på mig med era utmaningar.  =0)

Nu får ni ha en bra dag så skall jag fortsätta att komma i
ordning och ta mig till jobbet. Orkade bara inte gå upp när
klockan ringde...

5 kommentarer:

Sari sa...

Hej och tack för din kommentar! Kul att du tittade in hos mig!
Oj, vilken arbetsdag! Det låter tufft...
Och dessutom bli väckt på natten... Våra små har varit väldigt förkylda, så vi har också haft några oroliga nätter. Inte kul!
Vilken fin present du fått av din mor!
Ha det bra! /Sari

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

usch då...lät inget kuligt!!!!
Hoppas du får en lugn helg nu då!!!

Kramis ♥

NinaH sa...

Låter som du behöver lite lugn nu?!;-) Då måste det bli härligt få njuta Afternoon Tea i morgon! Sov Gott i natt!

hemma hos lilla mej sa...

Låter inte så skoj med så mycket stress och jäkt.Blir nog kanon för dej med Afternoon tea i morgon.Ha det gott och håller tummar och tår att du får sova.Ha en underbar och mysig fredag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Anki sa...

Oj det verkar rörigt det där! Hoppas det lugnar ner sig lite och du får en skön helg...med lite sömn oxå!

Kramis Anki