19 oktober 2009

Jag är så glad!



Hurra! Vi har äntligen slagit till och bokat en ny resa till New York!
Har säkert tittat och funderat i ett par månader nu. Det känns så
bra. Trodde inte att jag skulle fastna så när jag åkte därifrån i
våras. Men efter att ha smält alla intryck i någon månad kände jag
att jag ville tillbaka. Så i januari åker vi dit igen. Mmm...

Tack, alla rara, för era kommentarer ang. mina julkortsplaner.
Självklart skall ni få se resultatet! Blir så sugen på att sätta i gång.
Hi, hi... Får försöka att hålla mig till 6/11 då kortgörarkväll är
bokad med "Afternoon Tea-väninnan". Men vem vet, jag kanske
tjuvstartar?!  ;0)

I morgon bitti stänger "kattpensionatet" för denna gången. Skall
bli skönt att återgå till de vanliga "kattrutinerna" även om det
säkert blir tomt. Har den lille lånade liggandes bakom mig på
ryggstödet på soffan just nu. Myys!

Ha en skön tisdag!

                   Kram Fröken Tindra

5 kommentarer:

NinaH sa...

Great - med NY-resa framöver! Lätt avundsjuk!;-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Förstår att du är glad över resan, verkligen något att se fram emot.
Ha en fin dag
Kramis
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad kul med en ny resa till New York för er!! Då har ni något att se fram emot efter jul o nyårshelgen:)

Ha en härlig dag!

Kram Jenny

Sari sa...

Oj, vad spännande att åka till New York!
Själv har jag aldrig varit till andra sidan Atlanten... Har egentligen inte rest så mycket överhuvudtaget..
Vilka söta små kissekatter du visar i tidigare inlägg! Jag älskar katter!
Ha det bra! Kram Sari

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Åh vad kul att åka till New York!
Dit skulle jag gärna vilja åka.
Ha det gott
Kram Sofia