12 oktober 2009

Höstpromenad!

Idag kom jag hem i skaplig tid efter jobbet. Så himla härligt efter
en kaotisk morgon med katter och utan lilla toan. Min man håller
på att renovera lilltoan där jag håller till på morgonen. Och eftersom
den andra inte är klar till 100% har jag ingen användning för den
när det kommer till morgonrutiner. Men, men till slut kom jag iväg,
någorlunda presentabel för omgivningen.  =0)

Väl hemma tog jag en halvtimmes promenad i det underbara vädret.
Kameran var ju förstås med. Det är ju så himla vackra färger i
naturen nu!

Men de matchar inte min blogg...   ;0)

         Kram Fröken Tindra

9 kommentarer:

NinaH sa...

Vackra höstbilder! Och sicken tur att du fick till det i morse... till slut!;-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men bild ett tycker jag passar bra. Löven går i mörkrosa, för du menade väl färgen.. Morgonrutiner är viktigt, det bästa är när allt är som det brukar.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Goood mooorning Tindra!!!

Klockan börjar närma sig nio, dax att päls apå sig o ge mig ut på min dagliga morgon promenix!! Men idag är maken ledig..så jag & lllprinsen får sällskap!! Fina bilder fr din höstpromenad!! Ja visst måste ma ha rutiner!!

Kramis ♥

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan Tindra.
Med alla fina höstfärger kan man bara inte misslyckas med fotograferingen,det är ju så vackert.
Ja,morgonrutinerna vill man helst ha som vanligt,det är viktigt.
Må så gott
kram Anette

Huset på landet sa...

Underbara höstfärger! Skönt att hinna med en promenad efter jobbet. Det är sällan jag hinner med det, men man blir ju så mycket piggare än då man tillbringar först hela dagen och sen hela kvällen inomhus...
Hoppas renoveringen blir klar snart!
Kramar, Nicole

Änglarnas hus sa...

hihi..så typiskt "oss" inredningsfreakar" att tänka på om inlägget matchar..hihi.. men det är så härligt med de färgglada löven..och såå tråkigt nu när de faller och hela Sverige blir grått!!

Kramen på dig!! // Sanne

Sari sa...

Hejsan!
Härliga höstbilder! Ja, det är vackert ute nu.
Tills det blir tråkig, grå november......
Hoppas toalettrenoveringen snart är klar, för det är inte kul att behöva ändra sina morgonrutiner...
Ha det bra! /Sari

Jenny sa...

Hej Vännen!
Finfina bilder, visst var det härligt ute idag! Tog en promenad i solskenet på lunchrasten, lite kyligt men det var bara uppfriskande:)

Hoppas toarenoveringen är klar snart!

Kram Jenny

Kristall & Pynt sa...

Så vackra höst bilder.
Ha det gott
Kram Sofia