24 oktober 2009

Gästerna kan komma...


I kväll skall vi ha våra goda vänner, som vi åkte till New York
ihop med, på middag. Så det har städats och fejats större delen
av dagen. Ja, inte bara för att de skall komma utan för att vi
inte städat av ordentligt sen "kattpensionatet" slog igen i tisdags
morse. Så nu var det hög tid att ta tag i det.


Jag har lagt på en ny löpare på matsalsbordet och ändrat om
lite bland dekorationerna. Glasljusstakarna är jag särskilt
förtjust i.


Jag har även bytt saker i min lilla glaskupa på skänken. Blev
riktigt nöjd!  =0)

Nej, nu skall jag gå och förbereda maten så långt det går så
att jag slipper stå med allt precis när de kommer. Och sen
skall jag välja porslin etc. Det är ju väldigt kul att duka fint!

Ha en skön kväll!

               Kram Fröken Tindra

10 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så fint du gjort!! ha det nu så trevligt!!!
Kramis

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att ha middagsgäster.Vad fint du har gjort.Kanon.Vilken snygg löpare.får man fråga var du köpt den .Vad fint i glaskupan kul att fixa och greja,Ha en mysig och trevlig kväll kramizar ~~~~~~RITA¨~~~~~~~.

Jenny sa...

Hej!
Vilka fina löpare o glaskupa! Hoppas ni haft en trevlig kväll med vännerna!

Kika in hos mig, du har något att hämta där;)

Kraam Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas ni hade en bra kväll, du är nog lite trött nu.. Men idag är det perfekt väder för soffan och tidningar.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

Älskade pion sa...

Hoppas att ni hade en mysig kväll i goda vänners lag. Jag tror att det gick ganska bra på provet i fredags,hoppas iallafall. ha en skön söndag kära du. Kram Ulrika

Sari sa...

Vad fint du gjort på matsalsbordet!!
Hoppas ni fick en trevlig kväll med gästerna!
Ha det bra! Kram Sari

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh hoppas att ni hade en skön kväll i goda vänners sällskap. Ser fint ut..Japp det är trist men så sant som man säger, släkten är värst hihi..

Kram Anne

Fågel Blå sa...

Vilken fin dukning, där skulle man trivas!
Ha en bra Kväll!!!
Kram Kathrine

Huset på landet sa...

Å så vackert du dukat och ännu finare blev det nog då allt var klart! Hoppas att det blev en riktigt lyckad kväll!
Kramar, Nicole
Jo förresten, vår nätbutik finns på svenska också, bara att välja språk uppe till höger ;).

Huset vid ån sa...

Tack för titten..Så fint du gjort! Hoppas att det blev en lyckad kväll! Många Kramar Therese