09 oktober 2009

Fredagskväll...

Sitter här hos Mamma och hennes man i Norra Bohuslän. Hade
lite tyger med mig som vi skulle kika på men det händer något
annat hela tiden så nu bloggar jag istället.    =0)
Gick från jobbet vid halv tre idag. Så himla skönt! Åkte direkt
hit upp. I morgon skall vi troligtvis besöka den årliga höstmarknaden
på en ort i grannlandskapet Dalsland. Om vädret och orken är med
oss vill säga. Av någon anledning är jag ofta uppe halva nätterna
när jag är här... Men frågan är om det blir så idag eftersom jag är
så himla trött. Så vi får se vad som händer i morgon. En sak är
säker, det blir "kattpensionat" hos oss från och med i morgon kväll
då jag tar med mammas katter ner. Deras matte och husse skall till
solen och värmen och gotta sig en vecka. Äckligt!!! Jag blir inte
alls avundsjuk...
Ni får ha en riktigt skön helg!

Kram Fröken Tindra

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Perfekt väder för höstmarknad, hoppas du kommer dit. Och hoppas du har sovit som en stock, så du är utvilad. Sol och värme låter väldans skönt, men passa goa katter är inte dumt det heller.
Ha en fin lördag
Stor kram
AnnaMaria