24 oktober 2009

Fredagskväll till slut!


Jag säger bara en sak: Vad är det för ett jobb man har?! Blir
bara så himla trött...
Idag efter min hemskedag på jobbet kilade jag iväg till en
symässa på det gamla, vackra men nedlagda regementet på
Kviberg här i sta´n. Hade med mig en av de go´a tjejerna
från mina sykvällar. Vi flanerade runt och tittade på både
det ena och det andra. Jag köpte inga tyger, duktig som
jag själv tycker att jag var...  :0)  Men det blev ett litet paket
med sidenbandsbroderi. Det har jag länge velat prova och
nu när jag fick det presenterat för mig slog jag till. Sen köpte
jag lite pysselsaker för decoupage. Vad det nu hade på en
symässa att göra egentligen?! Men vem bryr sig när man är
intresserad?! Hi, hi!
Var hemma efter åtta och bara föll ned i soffan... Tänk att
helgen äntligen är här! Hurra!

Ha nu en riktigt skön helg mina Vänner!!

                 Kram fröken Tindra

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Symässa låter kul och sidenbandsbroderi, undrar hur det kan se ut. Låter fint.
Önskar dig en bra lördag
Kramar
AnnaMaria