31 oktober 2009

En doft av rosor...



Som jag letat! Inte så konstigt att jag inte hittade den då jag
tittade efter de "vanliga" LdB-förpackningarna. Såg nämligen
på tv-reklamen för ett tag sen att det skulle finnas en LdB med
rosdoft. Idag på Åhlens stod den bara där framför mig. "Red
Rose" Perfumed Creamy Body Suffle. Mmm... Visst är den
läckert förpackad?!
Hoppas att den passar ihop med min Stella McCartney-parfym
med rosdoft.

Ha en skön söndag mina Vänner!

                      Kram Fröken Tindra

6 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Hihi är jag förvånad, rosdoft?? Förpackningen är jättefin. Låter som att du har hunnit lite idag. Känns som att jag är den enda bloggare som sitter uppe just nu. Skall väl gå ut och kissa vovven och krypa i säng.

Kramkram anne

Jenny sa...

Hej Vännen!
Söt förpackning! Rosdoft sounds very you;)

Ha en trevlig söndag!

Kram Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj när man hittar det man söker.Fin förpackning...Ha en mysig söndag och en bra start på nya veckan kramizar ~~~~RITA~~~~.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var väl helt perfekt till dig, och plus för fin förpackning. Parfymen lät spännande också.
Ha en fin kväll
Kramisar
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Hej
Tack för att du är med i min utlottning.
Kram Agneta

Sari sa...

Åååh, de där jultidningarna blir jag jättesugen på...!!
Gulligt presentpapper!
Jag använder också LdB- produkter ibland. Rosdoft! Det låter underbart!
Ha det så bra! Kram Sari