07 oktober 2009

Zzzz...


Jag säger då det, med risk för att ha blivit en gnällspik, men
gud vad skönt det var att komma hem till soffan idag!! Nu
när jag har suttit här och kopplat av ett par timmar och åter-
hämtat hjärnan någorlunda är det dags att ta tag i lite jobb igen.
Jag tror att det skall gå ganska snabbt att bli klar med det som
väl är. Men det hade ju inte skadat om folk som behöver mina
tjänster hade lite bättre framförhållning...
Skall bli så gott att krypa ner i sängen sen och sova sju kvart i
timmen! Det känns som om jag kan sova hur mycket som helst!
Zzzz...

7 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Hej!!
Vad roligt att du ville vara med i utlottningen hos mig. Visst var den underbar?!! (sjalen alltså... :) )
Vad kul att gå på U2 nästa sommar!! Och i Danmark, det är ju inte heller så trist, om man säger så.
Hoppas du får en god natts sömn :)
Kram Anna

Vita små hjärtan sa...

Varsågod, njut av den.....
Kramar Agnetha

NinaH sa...

Gläds åt att du är eftersökt!;-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Man skulle kunna vila och sova som en katt, dom kan konsten. Jag lurar på att du nog ska småbromsa liite nu, när det blir för mycket känner man sig trött. Så trött så man mår illa, då ska du tvärbromsa.
Var rädd om dig
Storkramen
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Ibland önskar man att man vore en katt, de sover ju säkert 18 timmar per dygn, hihi!

Härlig bild!

Ha en skön eftermiddag,

Kram Jenny

Änglarnas hus sa...

Men jag tror jag svimmar ;) vilken urgullig blogg du har!! Som ett enda stort bokmärke :)

Älskar änglar.

Ha det gott!
Kram Sanne!

Anki sa...

Åh katt kanske man skulle va! Sova lite, äta lite å...sova lite till! Myyysigt!
Hoppas du känner dig bättre efter lite krama kudden!
U2, härligt! Å Danmark gör ju inte saken sämre!

Kram på dig! Anki