26 oktober 2009

Award!

Jag har fått en award från gulliga Jenny på Kråkered. Tack snälla!
Dina fina ord på din blogg värmde mer än du kan ana!



En award skall man ju ge vidare och det finns många rara tjejer att
välja på men min ger jag till:
Stjärnor & Champagne - för att du är du!
Huset på Landet - en trevlig bekantskap från annat land.  =0)
Björnar & Praliner - nyfunnen bloggvän som skriver så gulligt.

Sitter här med lillkatten framför mig på skrivbordet. Han spinner så
gott. Finns det något underbarare att lyssna på än en katt som
spinner?! Så himla avkopplande. Han charmade vår kvinnliga gäst i
lördags totalt! Hon som varit skeptisk mot katter sen hon blev riven
som liten föreslog att han skulle få följa med henne hem. Visserligen
med glimten i ögat men jag tycker att det var en riktig seger!  =0)

Idag har vi kikat på inredning och golv till lilla toan. Det går framåt
så sakteliga.

Ha en fortsatt skön kväll!

8 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

Grattis till din award...den är du väl värd...

Kramizz nilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
Klart du skulle ha en award, du är alltid så gullig mot mig:)

Vad jag saknar att ha katt när jag läser om din lille "spinnare" visst är de riktiga lyckopiller katterna! Vad bra att din vän upptäckte hur mysiga de faktiskt är!

Ha en bra vecka!

Kraam Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till en fin Award. Och så gosigt med lilla katten, skönt och ha en sån liten kompis.
Kramar
AnnaMaria

Lily´s nya... sa...

Grattis till awarden!
Jag har inte sett röken av den lilla missen sedan jag gjorde inlägget! Märkligt!!!
Håller med dig, finns inget mer avkopplande än en liten kisse som spinner!
Kram Lily

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till din award.Ja den är du vvärd.Vad mysigt med en kisse som spinner och myser.Ha en härlig tisdag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad du är go, vad glad jag blir. Skriver imorgon på bloggen för nu skall jag sussa. Mixarna är jättebra tycker jag men den färdiga kladdkakan är suverän...Mys med katt...

Kramkram Anne

Hanna sa...

Så vacker glaskupa du visar här under.
Hanna

Sari sa...

Hej!
Tusen tack till dig!! Vad gulligt av dig att tänka på mig!
Vad gosigt att sitta med en spinnande katt i knät! Själv sitter jag framför datorn med en trött, liten björnunge i famnen just nu! Mysigt det också!!
Ha det så bra! Kram Sari