22 oktober 2009

Avkoppling!


Igår kväll var jag på SPA-kväll på badhuset. Vilken lyx! Det var
inte många där så jag hade bubbelpoolen för 12 personer för mig
själv. Underbart skönt! När jag sen gick i varmbassängen hade
jag även den för mig själv. Avkoppling! Bara låg och flöt. Simmade
några lugna längder med lugn bakgrundsmusik. En tur in i bastun.
Även där ensam. Sen var det dags för en underbart skön
ryggmassage. Hade gärna fått pågå längre. Mmm... Begav mig sen
hemåt för att somna ovaggad.   =0)

Idag är det dags för gamla jobbet igen. Sen skall jag hälsa på mina
brorsbarn på hemvägen. Det var tyvärr ett tag sen sist.

Ha en bra dag!

             Kram Fröken Tindra

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

ÅÅÅÅhhhh vad mysigt med en spa kväll.Skönt när det inte är för mycket människor utan lite lugnt.Härligt.Vad skoj att hälsa på di brors barn .Låter mysigt.Fika lite och mysa.Ha en härlig torsdag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det där gjorde nog gott, så härligt och ha så lugnt runt sig. Du prickade in en riktigt bra tid. Och ryggmassage som avslutning.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!

Det där lät ju jätteskönt! Vad bra att du fick ha poolen o bastun för dig själv:)

Ha en bra dag!

Kram Jenny

Sari sa...

Åh, vad skönt det låter med spa!! Och nästan helt själv dessutom!
Det skulle jag behöva unna mig någon gång...
Trevlig helg!