18 september 2009

Torsdagskväll utomhus...


Igår var jag hemma hos en god vän och kikade på hennes
nya lägenhet. Ja, nu är det ju ett tag sen hon flyttade dit men
för mig var den ny.  =0)  Vi åt räkmacka och mina medtagna
halloncupcakes. Mmm...
Sen blev det två timmar ute i naturen med hennes katt. Varje
dag är hon ute med sin katt ett par timmar efter jobbet. Det
är strongt gjort tycker jag. Igår kväll var det underbart ute!!
Och min stegräknare slog rekord för denna omgången. Drygt
11000 steg!
På hemvägen slank jag in och köpte den senaste Vakre Hjem
& Interiör. Tyvärr var jag för trött för att hinna titta särskilt
mycket innan ögonen föll igen... Men då har jag ju något att
se fram emot till i kväll! Ja, förutom Morden i Midsomer som
skall komma på TV3 kl.20 om jag fattat saken rätt! Hurra!

Nej, nu måste jag ta mig till jobbet! I eftermiddag skall jag
dessutom till min gamla arbetsplats och göra ett PM.

Ha en skön helg!!

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så härligt och vara ute med katten, och det var många steg. Jodå ikväll är det morden.. Jag har prenumererat på dessa fimer, så jag har alla som inte är helt nya. Ser dom igen efter något år, vet inte varför jag tycker så bra om just dessa, trol mysigt och lite spännande. Ha nu en riktigt bra hösthelg.
Goa kramen
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej!
Vad bra att din vän går ut med katten så att den slipper vara en innekatt:)

Såg i tidningen att Midsomer kommer på 3:an, undrar om det är nya avsnitt eller sånt som redan gått på Ettan?

Ha en härlig helg!

Kram Jenny

Huset på landet sa...

Låter som en kul dag! Så duktiga ni var att motionera också, det går nästan av sig själv då man är ute med en kompis och kan prata på samma gång.
Morde i Midsummer tycker jag också är bra, men det blir väldigt lite TV-tittande här.
Ha en skön fortsättning på helgen!

Jenny sa...

Hej du rara!
Kikar in för att önska dig en härlig söndag i solen:)

Kramis Jenny