10 september 2009

Sprillans färskt från Robbie Williams...

La upp en så´n käck sak från Robbies hemsida så att ni skulle kunna
kika på hans nya video direkt hos mig. Men jag fick ta bort den för
det verkade som den bråkade med min bloggsida så att säga. Inte helt
lätt att komma in på den om jag säger så... Men nu skall det vara
ordning på torpet igen.
Ni får hålla till godo med denna länk istället:
http://www.robbiewilliams.com/news-blogs/watch-the-full-length-video-for-bodies

Nå´n genomlyssning behövs kanske innan man är med på noterna.
Nu gillar jag den skarpt!

Hög tid att ta sig till jobbet!! Ha en bra dag!



(Tack till Mamma Millan som redan hade hunnit kommentera
det gamla inlägget!)

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar Robbie Williams, nu har ljudet lagt av i min hemdator..ska kolla under lunchen på jobbet.
Ha det gott
Kramen
AnnaMaria

Stjärnor & Champagne sa...

Ja han är så suverän....Men antar att han är väääldigt speciell. Ja jä...bokstäver. Japp vi får se om dom blir bra med lite sprayfärg. Här skall sprayas, hihi....
Hoppas att allt är bra med dig...

Kram till dig/ A