22 september 2009

Söt skylt...


Måste bara visa min skylt som jag köpte hos Gårdshuset (Prillig)
för ett par veckor sen. Jag tycker att texten är så mysig. Såg den
första gången på en amerikansk hemsida på en väldigt vacker
romantisk skylt. Men en så´n kostar ju flis att få hemskickad!
Så när jag hittade denna blev jag väldigt glad och beställde den
på stört! Nu händer den så fint över vår huvudsänggavel. (Mindre
fin bakgrund dock...)

                        ~ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ~

Igår blev jag sittandes på jobbet till halv åtta. Kändes så där
måste jag säga. Men skall sakerna ut, så skall de ut. Fick iväg
dem idag vid halv två. Så himla skönt!!

I kväll är det ingen sykurs med tjejerna. Men jag skall försöka
att få ändan ur den berömda vagnen och plocka fram symaskinen
ändå! Försöka sa jag...   ;0)

Ha en skön kväll!

10 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En söt skylt, och vacker text. Så du syr hemma idag, börjar bli mörkt inne. Gäller och ha bra ljus, du syr väl pyttefina sömmar på dina underkläder.
Ha en toppenkväll
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt skylt med vacker text.Så det blir attsy hemma idag.Vad mysigt.Jag kan inte sy.Ha en mysig kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.

Sari sa...

Hejsan!
Vad kul att du hittade min blogg. Tack för fin kommentar.
Du har en väldigt fin blogg, du med!
Vad roligt det låter med sykurs. Jag gillar också att sy, men det går lite i perioder...
Ha det så bra! Hoppas vi hörs av fler gånger!
/Sari

Jenny sa...

Hej Vännen!
Tack för din fina grattishälsning hos mig söta du:)

Vilken fin skylt!

Fick du sytt någonting ikväll då? ;)

Stor kram,

Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vet du att jag har ett stort väggord som jag skall få upp i sovrummet med precis den texten. Den är så fin...Hm men jag tror ingen kommer att göra det ändå hihi...Här spinner huvudet fortfarande..

Kramis Anne

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan.
Riktigt söt skylt du har hittat.
Undrar vad du ska sy i kväll,om du fick fram maskinen....
Må så gott
kram Anette

NinaH sa...

Fin skylt!
Nyfiken på vad (om?!...;-)....) det blev vid symaskinen.....

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Jätte söt skylt!!
Med såå sugen på att sy!!
kram Millan♥

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

sååå fin skylt & den passar ju perfekt på sänggaveln...hihihih..


Kramizz nilla

Lotta-livets väv sa...

Tusen tack för titten inne hos mig! är alltid kul när någon ny tittar in, på så sätt vidgas ju även min horisont i bloggvärlden. Vilken ursöt katt du har.....riktigt kramvänlig..... Kul med sykurs! Är ni många? Har ni med er egna projekt, eller får ni uppgifter? Fin skylt från en härlig tjej! Prillig är jättegullig!
kram
/Lotta