29 september 2009

Present!


Som ni väl redan förstått är jag väldigt svag för rosor. Så
gissa om jag blev glad när jag fick denna present av min
kära Mor som tack för kattpassningen. Tack snälla
Mamma!



Sykvällen idag blev inställd av kursledaren. Tänk att något
så roligt kan vara så skönt att slippa! Inte så bra att känna
så va´?! Men det gjorde jag verkligen. Det var en stor
lättnad när hon ringde. Är så himla trött!


På fredag är det dags för Afternoon Tea med go ´a väninnan
jag var i London med i december förra året. Nytt försök.
Tredje gången gillt. Sitter här och letar smaskiga recept på
nätet. Skall bli så trevligt och gott!!  =0)

Tänk att bilderna ibland skall bråka så när man skall
ha dem på plats!! Grr...

Ha en fortsatt skön kväll!



9 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad fin, din mamma vet vad du gillar;)

Låter trevligt med Afternoon tea, du får berätta här på bloggen vad det blir för recept!

Jodå, jag fick tag på vårlökar idag, hade velat ha kungsängsliljor i det där fina rutiga mönstret men de var slut..fick bli vita istället. Ut i motionsspåret kom jag oxå duktigt va! :)

Ha en skön kväll,

Kramis Jenny

Hemma hos lilla mig sa...

Åhh, vilken fin present du har fått av din mamma.
Ha, en fin kväll.
Kram

hemma hos lilla mej sa...

WOW Vilken gullig present du har fått av din mamma.Kanon fin.Hoppas att du och din vän kan träffas på fredag.Lycka till att hitta något smarrigt recept.Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin knopphängare du fick av din mamma, hon vet precis, det syns. Mina bilder bråkar också ibland, vips så är det en som försvinner, jag är inte så teknisk så jag raderar och börjar om..!!
Var rädd om dig
Kramar
AnnaMaria

NinaH sa...

Att du har en "förstående" mor har anats tidigare!;-) Mycket vacker ros-krok-skylt!!
Ibland känns det så - som att man får en kväll till skänks när man är trött & något ställs in! Känner igen det...;-) Hoppas nu att du passar/passat på att koppla av i afton?!
Kul ha en trevlig träff att se fram emot - och planera inför! Lycka till med den/det!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!

jättefin present...såg nått liknande på ÖB förra veckan.det fanns en hel serie grejer....

Kram nilla

Sari sa...

Hej!
Kul att du kikade in hos mig och tack för den fina kommentaren!
Vilken söt present du fått av din mor!
Ha det bra! /Sari

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej goa DU!
Tack för omtanken o fina hälsning!! Det värmer!
Ja trist när det blir så..men men...man får skaka av sig!!Bloggar nog vidare ett tag, tills jag känner mer hur det ska va,.. har lagt sig lite nu...tack vare goa bloggisar som dig!

så söt rosskylt du fick som tack för att du öppnat kattpensionat;))

Kram Millan ♥

Anki sa...

Vilken söt hängare du fått som tack för hjälpen!
Så härligt med oväntade presenter!
Jag har en liten utmaning till dig inne hos mig! Men bara om du vill, inget måste!

Natti natti & kramis! Anki