11 september 2009

Lite tillbehör...

För ett tag sen frestades jag att komplettera min samling av pyssel-
verktyg. Det var ett par erbjudanden från en bokklubb som Mamma
är med i som jag nappade på. Så här skall tillverkas kort! Precis
som om jag inte har prylar till det sen tidigare...   ;0)  Men jag tyckte
att det var så bra och prisvärda paket så jag slog till. Bra att ha lite
extra verktyg också eftersom jag ibland pysslar ihop med någon
väninna.














Så har snart denna arbetsveckan gått. Har varit så vansinnigt
trött! Längtar så tillbaka till den härliga känslan jag hade förra
veckan. Hoppas att jag kan fånga den igen!

Ni får ha en skön helg!! Själv skall jag starta den med att äta
ute med en väninna sen början av 90-talet. Vi skall gå till
Jensen´s Böfhus. Skall bli både trevligt och gott!

14 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

så mysiga pysselverktyg...
dom kommer nog till användning ska du se...

ha en trevlig stund med vänninan...

Kram Nill

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysig pysselgrejer.Åhhhh jag bara ÄLSKAR Jensens ,dom har ju så himla go mat.Ha det mysigt med din vännina ,Va härligt.Ha en underbar fredag kramizar ~~~~RITA~~~~.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Känslan kommer tillbaka, ska du till Aalborg? Där har jag ätit på ett ställe som hette så. Man fick beställa biff, och välja sås och potatissort. Kommer ihåg att det var gott. Ha nu en toppenhelg.
Goa kramen
AnnaMaria

Kristall & Pynt sa...

Villket bra pyssel paket, bra att ha, och speciellt när man sen ska göra jul pyssel.
Kram Sofia

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilket fint pysselkit! (rosa, I like;))

Jensens gillar jag oxå, åt på den restaurangen i Skagen nu i somras..gott!

Ha det så trevligt i helgen,

Kram Jenny

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan.
Åh,vilket pysselpaket.Älskar att göra kort och fixa lite.Visa vad du gjort sen.
Trevlig helg
kram Anette

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

go kväll!☻Härligt med pyssel!! Kliar i fingrarna nu;)))
Ha en hääärlig pyssel Helg ♥
~Mamma Millan~

becca sa...

Vad roligt med lite pyssel och pyssla med en väninna låter ju mysigt.

Kul att du vill vara med i min utlottning.

Ha en bra helg, kram Rebecca.

Hanna sa...

Ha en bra dag!
Kram
Hanna

plingan sa...

Vilket fint pysselset! Smidigt att ta med sig.

Kul att du vill vara med i min tävling :)
Ha en skön helg!
Kram Pernilla

Susanne sa...

Hej..Vad trevligt att du vill vara med i min utlottning..Lycka till Ha en skön helg,,Susanne

Åsa´s Blåbär och Mjölk sa...

Hej där!
Tack du rara för din fina kommentar inne hos mig. Jag blev så glad! :)
Himmel vilken vacker blogg du har!! Harmonisk och romantisk. Vackra bilder och härlig text :). Kan man få bloggar så här fina!
Hoppas vi ses igen, till dess önskar jag dig fina dagar...
Kram / Åsa.

Helene sa...

Hej! Tack för din gulliga kommentar på min blogg! Var någonstans i Säve ligger Lilla Butiken? Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram, Helene

alegni sa...

så kul med en ny besökare! hehe, jag vet vad du talar om. alla mina fingerleder värker, men jag kan ändå inte sluta virka. jag har redan virkat sju korgar i olika storlekar, o totalt har det väl blivit elva, men fyra har jag rivit upp igen, p.g.a. att de fick lite konstig form ;)
skön söndag!
kram
ingela