01 september 2009

Jag är på gång!! =0)

Kan ni tänka er, att jag, den segaste av sega, iallafall det senaste
halvåret-året, klippte ut ett litet mönster i söndags kväll?! Och igår
kväll, hör och häpna, klippte jag ut tyget!! Detta är faktiskt smått
fantastiskt. Men har jag bestämt mig så har jag bestämt mig. Och
mer av det skall det bli. Där med basta!! Nu är det slut på det
apatiska slöandet i soffan på kvällarna. Ta i trä... Vad det är jag
skall sy får ni se först när den är klar. Om den blir någorlunda
lyckad vill säga...  =0)
Idag påbörjar jag ett nytt uppdrag ute hos kund på jobbet. Skall
bli roligt! Hoppas att allt kommer att funka och att de blir nöjda
med mig och mina kunskaper.
Ha en bra dag!

5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Blir spännande att se vad du ska sy!
liksom du är jagfruktansvärt slö o bara sitter i soffan o slappar/bloggar i stället för att ta tag i det där pysslet jag vill göra!! Nix mindre bloggtid-mer pysseltid!!!!

Trevlig Vecka ♥ Kram Millan

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!

lycka till med ditt nya uppdrag.
De blir säkert nöjda.

Nyfiken man blir på vad det är du ska sy då...

Kramizz Nilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja ibland får man energi-kickar, då är det bäst och passa på. Undrar vad det är du syr, blir säkert jättefint. Jag har ledig fm, börjar jobba 13:00, så jag får väl rensa svamp..blä, lite trött på det nu.
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Lycka till med ditt nya uppdrag.Dom blir säkert nöjda.Undrar vad du syr? Blir säkert jättefint när det är klart.Ha en fin dag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad spännande, ska bli kul att se vad det blir:)

Kramis Jenny