15 september 2009

Ingen bra start...

Jaha, då sitter jag här igen och har gått upp alldeles för sent för
att det skall kännas som en bra start på dagen... Men jag får ju
helt och hållet skylla mig själv tyvärr.  :0(
Igår kväll tog jag mig en långpromenad. Det var ju underbart
ute! Och att jag fick ett samtal på vägen från en väldigt god vän
gjorde ju inte det hela sämre. Två extra varv i kvarteret blev det
i rena glädjeruset!  =0)  Sen satt jag här på utsidan i mörkret och
pratade en stund till. Mysigt! Tack Gumman, för sällskapet!!
Dessutom kom min stegräknare upp i siffror som den knappt
sett på ett år eller nå´t. Bra va´! Jag passerade 10.000 steg och
det är bra för att vara mig med mitt stillasittande jobb.
I kväll är det dags att gå och sy underkläder igen. Det har ju varit
ett ganska långt sommaruppehåll. Skall bli himla roligt!!

Ha en bra dag!

6 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

gomorron!

hoppas du får en bättre fm idag då....*LER*

Underbart med sällskap under prommenaden om det dock bara är i mobilen..hihihi..

Kramizzz Nilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
Härligt med en långpromenad och med trevligt sällskap i mobilen:)

Duktigt att du fick ihop så många steg!!

Ha en bra dag,

Kramis Jenny

Helene sa...

Hej! Härligt med motion och sällskap samtidigt! Tack för din vägbeskrivning! Jag ska ta och titta in dit någon dag.
Kram, Helene

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Syr du underkläder, det låter spännande. Och lite svårt. Du är duktig på och promenera.
Ha det gott i det fina höstvädret.
Kramisar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Vad duktig du är att gå.Men med sällskap går det ju lättare.Vad spännande syr du underkläde?Är inte det svårt.....Ha en mysig dag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojs!!Gött 10000 är ju kanon bra..körde alltid med med stegräknare förr..kanske skulle ta o börja med det igen;)
Har tagit 2 rejäla promenixer idag o cyklat lite!!Känns gott!

kramisar ♥ millis!!