16 september 2009

Härlig sykväll!

Har tyvärr inga nya foton att visa er... Det blir ju en liten
press att åstadkomma något nytt till varje inlägg. Och press
är det minsta jag behöver! Så nu blir det ett fotolöst
inlägg.   =0)
Var och sydde underkläder med de härliga tjejerna igår
kväll. Jag var så trött innan så jag höll på att smälla av och
huvudvärk hade jag också. Men väl där är det som om man
får en vitamininjektion! Så himla roligt och trevligt. Man sitter
där och småpratar om ditt och datt medans man syr, klipper
och funderar över vad man skall göra här näst. Jag håller på
med en röd bh som matchar trosorna jag visat tidigare.
Se inlägget här:
Röda trosor
Hade en härlig kvälll med andra ord. Väl hemma igen hade mannen
i huset tagit upp av mina hembakade skolebröd ur frysen. Gott!

Nu är snoozeförbud infört för min del! Det är nog det som måste
till för att jag skall komma upp ur sängen i skaplig tid. Är ju
hopplös på det. Började använda snoozeknappen i våras och kan
väl säga att jag minst sagt blivit en snoozemissbrukare! Så i morse
blev det inget med det och upp kom jag ju ändå. Bra jobbat!  ;0)

Nej, nu skall jag lämna datorn och fundera på vidare om det skall
bli lite äpplepaj eller inte av de nedfallna äpplena jag hämtade in
tidigare i kväll. Plommonen jag tog in skall få följa med hem till en
god vän i morgon kväll.

Ha det gott!

7 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Vad mysigt att sy egna underkläder!!!
Kram Agnetha

Stjärnor & Champagne sa...

Oj är det inte svårt att sy underkläder, jättefina...Hm jag vandrar nog till butiken och köper dom.

Kram till dig Anne

Tant Brun sa...

Det går alldeles utmärkt utan bilder..kram kram

hemma hos lilla mej sa...

Vad kul att sy egna underkläder,Va mysigt.Ha en skön kväll och en mysig torsdag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

spännande med egensydda underkläder...hoppas vi får se bilder sen...

Ha en underbar dag!
Kram nilla

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan.
Du är ju fantastisk på att sy underkläder,så fint.
Haha,snoozemissbrukare,det ordet visste jag inte att det fanns,men det har vi en sådan i denna familjen också,och det är sonen som kan snooza en halv natt.
Må så gott och ha en trevlig helg.
kram Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Säger det igen, vad du är duktig som syr underkläder. Klickade och kollade trosorna. Hoppas du blir klar till advent, tänk och vara så snygg under..wow! Ha det gott och njut av den fina hösten.
Goa kramen
AnnaMaria