25 september 2009

Fredagskväll på egen hand!


Fredag kväll... så härligt! Behöver jag säga mer??  =0)

Var till frissan på hemvägen från jobbet. Känner mig lite väl
korthårig efter det besöket... Men förhoppningsvis känns
det bättre när jag fått "styla" det själv i morgon. Eller också
får jag råbanta för att krympa ansiktet. Hi, hi!
Har haft huset för mig själv i kväll. Och då har jag varit busig
och spelat hög musik. Tagit ett eller annat danssteg i min
ensamhet. Nykter!!  ;0)  Haft tre par stirrande kattögon på
mig som sett ut att undra om tanten är riktigt frisk. Ja, de är
roliga de små liven.
Morden i Midsomer har jag givetvis sett på i kväll. Det är en
så mysig serie trots alla mord. Turligt nog var även detta avnsitt
nytt för mig. Jag fastnade särskilt för en av replikerna:
"Grab the Rosebuds while you can".
Så sant som det är sagt!

Ha en skön helg!

Kram Fröken Tindra  ♥

7 kommentarer:

NinaH sa...

Så trevligt du haft... i din ensamhet!;-) Och... kul för katterna!;-)
Ja- Midsummer är verkligen mysigt... så mordmysteriskt det än är! ;-)

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysig du haft i din ensamhet.Jag brukar oxå spela hög musik ,när jag är själv. Älskar musik.Ha en mysig och underbar helg kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Huset vid ån sa...

Vad mysigt det låter...Ibland är det skönt att bara få vara själv! Önskar dig en Trevlig o skön helg! Kram Therese

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Morgon!!
Härligt att unna sig ett frissanbesök på fredax eftermiddan..lyxigt o skönt!! Behöver med kapa en bit!!

HA EN SKÖN LÖRDAG!
kramis Millan ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Härligt med ny frisyr, tycker ofta det känns kort direkt efter klippningen. Du roade dig bra på egen hand, du hade ju katterna som sällskap. Musik och Morden i M. är helt perfekt en fredag-kväll.
Ha nu en skön lördag
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Låter som du hade en härlig fredagkväll där på "Kattpensionatet" hihi! Kan se dig framför mig dansandes o katterna som tittade på;) Har de hållit sams förresten?

Midsomer är en så mysig serie, gillar Barnaby!

Kramis Jenny

Anki sa...

Låter härligt du! Å umgås med katterna är ju inte fy skam, hihi...Jag älskar att spela högt å sjunga för mig själv, det är såå befriande på nåt sätt! Ja utom för grannarna då, haha...

Kramis Anki