11 augusti 2009

Vilken start...

Jag säger då det... Jösses, vilken start på jobbet det blev
efter semestern. Inte nog med att jag la mig sent pga
Madonnakonserten och var bra trött, allt strulade när jag
kom dit. Nätverket låg nere, den inbokade besökaren
till kl.8 dök inte upp och jag fick krånliga frågor på ett
tidigare projekt. Vilken förmiddag säger jag bara! Kändes
verkligen så där. Var så trött igår kväll så det var inte
klokt. Tala om att sitta som en zoombie i soffan...

Konserten med Madonna blev lite som jag befarade... En
show som hon bara rev av. Ingen konsert liksom, inget
publikfrieri. Men det är ju min högst personliga åsikt. Min
man tyckte att hon var bra. Ibland släppte det väl men så
kom ett lugnare parti och stämningen försvann.
Dessutom var det första gången i mitt liv som jag på en
konsert blev ombedd av en vakt att sätta mig på min plats!
Sätta mig!! Jag säger då det. Men då passade jag ju in med
större delen av publiken på vår läktare. Tråkmånsar som
mestadels satt ner. Och när de stod upp, stod de liksom bara
där. Inte en rörelse. Tänk vad mycket publiken ändå
påverkar hela intrycket.

Nej, nu skall jag göra mig i ordning för att åka till jobbet!

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag hör att det svängde bitvis, hihi, skulle varit en fluga där. Kan se dig när du rockar loss. Vi här i Karlstad har börjat få lite "större" stjärnor till Löbergs lila-arenan, och så fort det är något bra brukar vi gå. Hoppas din arbetsdag blir lugnare idag.
Kramar AnnaMaria

Mamma Millan sa...

hallojsan..så nu var det jobb igen!!!! maken böjar i morgon:((

hade gärna velat se madonna...men har hört av flera vänner att det inte riktigt var kanon...bra show...men hon hade väl gjort om de flesta låtarna o uteslutit vissa.


men hade vart kul ändå så klart!!!
kram Millemamsen♥

faster atta sa...

Har du hunnit återhämta dig från första jobbdagen ännu??? Jag är ingen stor madonna fantast, men jag tyckte mycket om hennes första låter, spelade hon mycket av dom??

Jenny sa...

Hej!
Tråkig start på arbetsdagen..:(

Jasså fick man inte stå upp på läktaren..konstigt!

Ha en skön kväll,
Kram Jenny

Ebbas änglar sa...

Vilka fina bilder på solnedgången.
Kattungen är ju bara hur söt som helst =) En riktig liten hårboll som våran Pelle!
Ha det gott /Malin ^^,

Tanja sa...

Oj,vilken start! Det är inte skoj,man vill ju liksom ta det lite lugnt i alla fall första dagen på jobbet.
Nej,jag håller med att det är synd att Cath Kidston produkterna är så dyra......annars hade man ju redan köpt en hel del. Har en känsla av att jag inte ens skulle använda produkterna eftersom de är så fina (och just dyra) att se på.
Måste bara skriva lite om läsken. Jag gillade bara Pepsi Max och tyckte att det var bra att dricka istället för att äta godis tex. Sen när jag var mammaledig (bägge gångerna) så unnade jag mig det mitt i veckan, varje dag blev det tillslut. Insåg ju varje gång jag pantade flaskor att det egentligen var helt sjukt mycket man drack. Så nu i somras så tvingade jag mig själv att inte dricka (jo,max en dag i veckan) och vet du vad.......nu tycker jag inte ens att det är gott längre. Så himla konstigt!
Det trista är att jag inte vet vad jag ska unna mig nu istället.Men jag kommer nog på nått!

Ha det så bra.

Anonym sa...

De vita kaninerna blev helt färdiga i går kväll, lägger ut en bild någon gång under veckan för att stilla din nyfikenhet... ti-hi../ faster atta