26 augusti 2009

Semesterdrömmar...

Knappt har jag börjat jobba efter semestern förrän jag börjar
drömma om nya semesterdagar i solen! Vi har lite småplaner
att fundera över några dagar till innan vi måste bestämma oss.
Iallafall besluta oss för om det alternativ som ligger och väntar
skall bli av eller om vi skall ändra oss medan tid finns. Vilka
problem va´?! ;0)

~ ~ ~ ~ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ~ ~ ~ ~

Kan inte påstå att veckan blivit som jag tänkt! Att gå till jobbet
efter en veckas sjukfrånvaro gick riktigt bra. Men att sen få ont
i halsen på kvällen kändes mindre kul... Och kvar är det, så jag
får väl se hur det tänker att utveckla sig. Verkar vara en massa
"skit" som går nu.

Vilken underbar måndagskväll vi hade här i sta´n! Varmt och
skönt. Och sol!! Jag satt ute på altanen hela kvällen. Läste och
bara njöt i fulla drag. Underbart!! Igår blev det inte lika lyckat.
Det var varmt men mulet när jag kom hem. Hade knappt slagit
mig ner på utsidan då det började regna... Uterum, var är du?! =0)
Åtminstone ett tak av något slag hade inte suttit fel i det läget!
Enveten som jag var satt jag kvar ett tag eftersom det var väldigt
fina droppar som föll. Men det var bara att ge upp till slut och
sätta sig inne i soffan istället. Jag försökte iallafall!!

Mamma var här igår kväll och hämtade deras katt som vi passat
en dryg vecka. Så nu är det slut på kattcirkusen. Lite skönt
faktiskt. Men jag tror vår lille buse saknar sin brottarkompis!
Tiden gick väldigt fort den stunden mamma var här. Men som
hon sa: "Så är det ju alltid när vi två kommer samman". Det är
så kul för vi kan kika på kuliga tidningar med mönster, pärlor,
färdiga smycken, tyger, garner, you name it, i evigheter. Och
tiden bara flyger iväg. Blir väl kanske så när vi inte träffas särskilt
ofta.


6 kommentarer:

Ebbas änglar sa...

Ja du, den bilden kan man drömma sig bort till...... Spännande o se vart ni hamnar =)
Dina cup cakes ser supersmarriga ut, själv är jag ingen bakmänniska. Men jag ÄTER gärna hembakt...

Tack för gulliga ord hos mig! Kram Malin ^^,

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojs där!!! ja nu så här års är det skönt att drömma sig iväg till fjärran vatma länder!!!!!

kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ser härligt ut med semesterplanerna. Det kan du behöva när du har ont i halsen. Hoppas du snart blir bra. Och ett uterum skulle ni ha, så skönt nu på hösten. Solen värmer upp bra, annars har vi infra.
Ha det gott nu och krya på dig.
Goa kramen
AnnaMaria

Kristall & Pynt sa...

Det ser så skönt ut dit skulle man gärna vilja åka.
Kram Sofia

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad härligt om det blir en resa att se fram emot:)

Din mamma o du verkar ha det så mysigt ihop, härligt! Kul att ni har gemensamma intressen.

Har faktiskt kommit upp i 15 000 steg om dagen, har ett rörligt jobb så många av stegen har jag klarat av innan arbetsdagens slut:)

kramis Jenny

NinaH sa...

Skönt ha lite att drömma fram emot!