12 augusti 2009

Så trött...

Ja jösses, att jag kan bli så trött av att börja jobba igen!
(Som ni ser på foto är det fler som är trötta! Tänk att få ligga och
sova så här skönt på mattes och husses finaste kudde!)
Helt otroligt. Men det skall väl rätta till sig så småning om.
Inte blev det bättre av att vår lille nye vän rev ned min
lampa från sängbordet när jag precis höll på att somna
igår kväll. Bara att börja om. Och då var klockan 00.06.
Blev lite stressad när jag såg vad klockan var! Så knäpp
är ju jag...

Idag har vi varit till veterinären med den lille krabaten.
Första vaccinationen och så hade han tyvärr öronskabb.
Så han fick sig en rejäl rengöring. Gissa om han skrek, den
lille stackaren?! Hoppas att han förstår att det var för hans
eget bästa.

Nu skall jag krypa till kojs och bläddra i en tidning.

11 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Kan säga att min dotter gillar inte vetrinären. Vi har släpat dit henne sedan hon var 8 veckor...Missen ser trött ut, lika trött som jag också. Så är det när man har snarkat till kl 9 på semestern varje morgon.

Kramkram Anne

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

Ja det ska bli spännande med vernisage....det blir en del andra utställare oxå vad jag har förstått....
Utställningen är i en lada starx bortanför mitt hus.....så det blir inte sååå långt att åka.

Ljuvlig bild på katten...våran har lagt beslag på babisens vagga....*LER*

Kram Nilla

Jenny sa...

Hej!
Åh vad han är sööt! Usch, stackars liten förstår jag det att det inte är roligt att vara hos veterinären..fast som du sa så är det ju för hans eget bästa:)

Är oxå jättetrött, förstår inte varför det blir så sent varje kväll..lite svårt att slita mig från datorn;)

Kram o godnatt Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så go, tänk om man kunde sova så! Hoppas nu att du somnade när du läste tidningen. Jag gruvar mig lite för söndag kväll då är det min tur. Att det ska vara så svårt och somna ibland! Ha det bra nu och stor kram.
AnnaMaria

Huset på landet sa...

Vilken sötnos! Finns nog inget djur som gillar att åka till veterinären tror jag. Och endel meddelar sitt missnöje högre än andra ;).
Hoppas att du snart är inkörd på jobbet igen och tröttheten ger med sig!

Kristall & Pynt sa...

Gud så söt han är,åh vad sugen jag blir på en liten kattunge.
Ha det gott
Kram Sofia

Vita små hjärtan sa...

Hej!'Tack så mycke o tack desamma!!!
Men vilken go lurvetuss!!!
Kram Agnetha

Vitt o Vältummat sa...

Så fina bilder du tar! Du får gärna komma med lite tips. Jag ska fotografera på ett bröllop i september och jag kan bara lite photoshop...
asa_frost@telia.com
Kram/
Åsa

Rosor och hallonsnår sa...

Vilken liten sötnos!! Oh, så go han var! Och vilka fantastiska bilder från havet... det har jag sett alldeles för lite av den här sommaren. Nu har jag jobbat i fyra veckor efter semestern, och med det här vädret vi har känns det nästan som höst. Ha det bra! kram Kicki

Hemma hos lilla mig sa...

Men åhh vad söt han är. Liten stackare som skrek så. Hoppas att tröttheten snart släpper sitt grepp om dig.
Kram

Sandras hem sa...

Hej!

Åhh, en sån fin blogg!
Jätte fin :)
Alltid kul att hitta nya som man gillar!!

Och en sån söt katt :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra