22 augusti 2009

På benen igen...

Det blev en liten segdragen sjukdomshistoria jag råkade ut för
men nu är jag på benen igen. Ta i trä! Tack alla ni rara som
lämnat Krya-på-dig-hälsningar både en och två gånger. De
värmde!!

I brist på nyheter de senaste dagarna får jag ägna mig åt vad
jag gjorde förra helgen. Innan jag blev sjuk...

Bakade halloncupcakes! Tyckte att de jag gjorde senast ur
Leilas bok blev så goda så att de var värda att göra om. Och
med Mamma Millans recept på icing så blev de lite högre
också! =0) Tack gulliga du!

Fick även kokat lite äpplemos av nedfallna äpplen. Gott! Jag
är ju uppvuxen med att äta äpplemos med puffat ris och mjölk
till frukost. Fast jag har numera bytt ut det puffade riset mot
müsli. Känns så lyxigt att ta upp en påse ur frysen och äta mitt
i kalla vintern. Mmm...
Vi har haft mammas katt här i en vecka för passning nu. Han
och vår lille busar som skam men jag är rädd att mammas
stora katt är för hårdhänt, då vår minsting ibland skriker högt.
Rena kattcirkusen här alltså. =0)
Pandurokatalogen dök ju så lämpligt upp i veckan som gick.
Gissa om sjuklingen legat och bläddrat fram och tillbaka?! Blir
ju så pyssel- och shoppingsugen!! Men jag skall kanske använda
det material jag redan har?! I mängder... Hopplösa jag!
Ha en fortsatt skön helg!!

6 kommentarer:

Hemma hos lilla mig sa...

Vad skönt att du har kryat på dig nu:-)
Åhh, vad smarrigt du bakade innan du blev sjuk.
Ha, en fin Söndag.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skönt att du är kry nu. Så bra att du fick Panduro-katalogen, den blir jag nyfiken på. Dina cupcakes ser så goda ut. Synd om lilla kissen, men hon säger väl ifrån när han busar för mycket med henne,
Ha en fin söndag och goa kramen till dig
AnnaMaria

Kristall & Pynt sa...

Hej vännen!
Vad skönt att du mår bättre nu.
Åh vad goda din cupcakes ser ut.
Kram Sofia

hemma hos lilla mej sa...

Vad skönt att du är på benen igen.Vilka cupcakes.Helt underbara.Är säkert hur goda som helst.Ha en mysig söndag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Hanna sa...

Så gott det ser ut.
Hanna

NinaH sa...

Så bra du är frisk igen!
Uhm- dom cup cake-sen ser mumsiga ut! Och så är de vackra.... dessutom!;-)