27 augusti 2009

Jag, en dålig människa?!

Var och köpte ett träningskort i morse på badhuset här i
trakterna. De har även gym och träningspass. Min tanke var
att nu i kväll åka dit sent när varmvattenbassängen är öppen
för allmänheten. Och den tanken var ju bra... Men nu blev
det ju så att jag kom hem senare än planerat efter jobbet och
dessutom är jag dödstrött. Borde pallra mig bortåt nu om
jag skall hinna koppla av någorlunda i det varma sköna
vattnet. Men orkar jag?! Vilket är jobbigast, att ta sig bort
eller att ha dåligt samvete för att jag skolkar redan första
dagen?! Suck!!
Halsontet är borta men jag har lite torra retningar i halsen
och är lite tung i huvudet. Men det skall nog bli folk av mig
också!! I morgon kväll skall vi till min kusin och äta havs-
kräftor. Både gott och kul!!



Uppdatering 21:55
Jag tog mig allt bort till badhuset ändå! Klev ner i varmbassängen
och bara låg och flöt. Avkoppling! Och det var det som var tanken.
Ingen träning alltså. =0) Tack för stödet från er två som redan
kommenterat och så snällt röstat på att jag skulle vila i soffan.
Pluspoäng till er!! =0)

6 kommentarer:

Hemma hos lilla mig sa...

Vilket fint halsband du har gjort:-)
Du kommer säkert att ta tag i det med bassängen en annan dag.
Tror alldeles säkert du behöver vila dig ikväll.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag håller med föregående talare.. du ska vila dig idag. Träna kan du börja med till veckan. Bli ordentligt frisk först. Låter gott med havskräftor.
Hoppas nu du sitter i soffan.
Kramar
AnnaMaria

Tant Brun sa...

Det låter underbart med varmma bad...ååå va mysigt att bara ligga där och låta värmen omsluta sig...
Kram Bibban

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Inte är du en dålig människa.Du lyssnar ju bara på din kropp :)
Du får träna nästa vecka.
Trevlig helg
kram Anette

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

BEA KÄMPAT!!!

blev ju med sugen på att åka o varmbada lite nu;)

känner såååå igen känslan...lite smått ångest som drar över en nät man "skolkar" fr träningen!

Trevlig Helg ♥ Kram Millan

NinaH sa...

Bravo!;-)Visst är det skönt?! När man väl är där....
Annars hade jag nog förstått dig i första läget också...;-)