30 augusti 2009

Danmarksfynd...

Kom på att jag inte visat er de fina stolsdynorna vi
fyndade i Danmark i somras till våra köksstolar. Jag
föll för dem med en gång och tack och lov så sa även
mannen i mitt liv ok till deras utseende. Det var inte
mycket att tveka på för de gick på knappa 40 kr styck
i svenska kronor. Det kan man väl kalla fynd?!

Tyckte att det blev så bra med vår minsting poserande
på en av stolarna med den fina dynan under sina söta
tassar. =0)

Jag har varit lat men samtidigt effektiv idag. Har jag
gjort något har det skam gått undan!! Hi, hi...

Givetvis följde jag upplösningen av Finnkampen. Fast
idag blev det på tv. Tycker att "vi" var riktigt, riktigt
duktiga!

Ha en skön vecka!

9 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jättesöta dynor men sötast är nog lilla "minstingen" hihi!

Ha en jättebra kommande vecka,

Kram o godnatt,

Jenny

Nyanser av vitt sa...

Vilka fina dynor och gullig sötnos poserande på dem.
Kram Agneta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

så söta...lika söt som missen!!!

kramelikram ♥ mamma millan

Kristall & Pynt sa...

Dynorna ser jättefina ut, och din lille misse är ju hur söt som helst.
Kram Sofia

Tant Blå sa...

Underbara dynor ibland har man tur....
Tack för din kommentar.
Då hittade jag till dej också!
Kram k
Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Vilka söta dynor,och din lilla misse oxå.Ha en mysig måndag kramizar ~~~~RITA~~~~~~.

Laura sa...

Supersöta dynor (och lika sött pris..)! Och vilken söting på. Kram

NinaH sa...

Oh dear! Kan man fynda i Dk- i dessa dagar?!?!;-) Därför extra grattis till ditt/ert fynd! De är verkligen fina!

Huset vid ån sa...

Vilken liten "goding" du har som poserar såå stolt! Jättefina dynor...Kram Therese