23 augusti 2009

Äntligen...

Äntligen är mitt halsband klart som jag påbörjade under
semestern! Att det skall vara så svårt att sätta dit ett lås?!
Ja, inte tekniskt sett utan att få ändan ur vagnen! Tycker
att det är så himla tråkigt! Men idag hände det! =0) Pärlorna
kan jag sitta och komponera och byta länge innan jag är nöjd.
Men att sen sätta dit låset... Det är väl så´n jag är. En
påbörjare...

Känner mig iallafall nöjd med resultatet! Och det känns ju bra
med tanke på att det landade liknande snäckskalspärlor, fast
i andra färger, i brevlådan för några dagar sen. Plus en del andra
pärlor. Ett rikigt godispaket! =0) Så´nt njuter jag av att plocka
med. Flera gånger om!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Ha en skön vecka! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

15 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad skönt att höra att du är frisk igen!

Vilket ljuvligt halsband du gjort, I like:)


Dina cupcakes ser supersmarriga ut förresten!

Ha en bra kommande vecka,

Kraamis Jenny

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Sååå gulligt o fint halsband...ja ibland tar detr lite tid att slutföra det man börjar på..jag vet!!!!

Sååå smarriga cupcakes nedan!! O tack för du skrev såå fint o Mig;)))

kramelikram Millan ♥

Vita små hjärtan sa...

Jättefint! Så händig du är!
Kram Agnetha

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint halsband.Jättefint.Vad händig du är .Ha en bra måndag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Tant Brun sa...

Vilket fint halsband, vad duktig du är:))
Kram Bibban

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ser pilligt ut, så duktig du är. Jättesnyggt var det, och extra kul att du gjort det själv. Ha en fin kväll.
Goa kramen
AnnaMaria

Vitt o Vältummat sa...

Det blev ju jättefint! Verkligen! Man ser så mycket smycken som bara passerar revy men det här hade jag fastnat för!
Kram/Åsa

Kristall & Pynt sa...

Hej vännen!
vad fint halsband du gjort, vad duktig du är.
Kram Sofia

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vännen....Ja här hinner jag inte att blogga knappt, vet inte vad jag håller på med. Vilket fint halsband du har gjort. Jag hade en smyckesperiod för 1 år sedan. Höll på i 3 år och pärlade, pärlade och pärlade och sålde. Hihi det var innan bloggen det ja.
Låset tar ju ingen tid, hihi. Antar att du alltid börjar med första änden på låset och sen pärlar på och sen finishen...

Kram till dig/ A

Lily of the valley sa...

Jättefint! Skönt att du är kry igen :D
Kram Lily

Tant Ulrika sa...

Vilket underbart halsband - duktig du är!

Vill oxå tipsa dig om en nystartad tävling hos mig:

http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_25.html

..en med chans att vinna presentkort + fraktfritt från en underbar inredningsbutik. (Har även 3 andra pågående tävlingar som finns till höger på min sida)

Kika gärna in o ha en fortsatt fin dag! Kram

LenaS sa...

Åh vad fint det var!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan.
Vilket ljuvligt halsband du har gjort.Helt i min smak.
Haha,påbörjare stämmer ganska väl in på mej också.
Har mest svarta vallmo,enkla och dubbla,men lite gula också.Mina favvoblommor.
Må så gott
kram Anette

Stjärnor & Champagne sa...

Haha tyvärr packar jag till lägerskola med 6:an. Inget exotiskt alls, snyft. Det närmaste jag kommer är väl alla jäkla mygg. Skulle gärna vilja åka långt med familjen. Hoppas att allt är bra med dig.

Stjärnor & Champagne sa...

Glömde kramkram Anne