03 juli 2009

Underbar morgon!!

Vilken underbar morgon! Gick upp, kollade min jobbmail och
konstaterade att jag är ledig idag och på måndag. Så himla
underbart skönt så ni anar inte!
Och inget dåligt samvete behöver jag ha, jag gör i princip min
arbetsgivare en tjänst. Så här sitter jag vid datorn och läser era
olika bloggar i lugn och ro. Och det känns bara helt fantastiskt
skönt! Hela dagen ligger framför mig och jag kan göra precis
vad jag vill. Lycka!



Hann inte med så mycket på Liseberg igår för jag blev försenad dit.
Men några foton på planteringarna innanför entrén och ett par
vunna Daimpåsar blev det. Och räkmackan efteråt var verkligen
XL. Knappt så att jag fick i mig det sista av den. Men ner skulle
den! =0)



Ha nu en riktigt skön dag!

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skönt och vara ledig det är jag också. Åker till stugan snart.. Jag jobbar en vecka till, det känns liite tungt, men men. Du verkar ha ett spännande jobb. Passa på och lata dig nu när du är ledig. Ha det gott under helgen.
Kram AnnaMaria

Mamma Millan sa...

ååå sååå skööönt!!!
perfekt ju!!!

vackra blommsterbilder 1!

TREVLIG SOMMARHELG!
♥Kramar Millan♥

hemma hos lilla mej sa...

Vilka fina blommor du har i din trägård.ja det är mysigt nu.Ha en skön kväll kramizar ~~~~~RITA¨~~~~~.

NinaH sa...

Vilken gullig blog du har! Bakgrunden ljuvlig!! Återkommer gärna hit nu & då!
Vackra Lisebergsbilder.
Kakförpackningarna i ditt förra inlägg- uhmmmmm! Var hittar man så´na fina??
Ledighet är inte dumt!...;-)Ha det skönt i helgen!

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan
Fina planteringar du fotat.
Ville bara önska dej en skön sommar.Får se när jag kikar in igen.
kram Anette

Stjärnor & Champagne sa...

Härliga blommbilder...Hoppas att femkampen gick bra. Jag har en Pilgrimsring som bara ligger som du kan få om du vill och plocka stenar men det beror ju på storleken??? Mina kan vara för stora...

Kram Anne

STENLYCKA sa...

Hoppas du hade en härlig dag igår.
Jag känner mig så glad för på måndag börjar jag min efterlängtade semester.Tänk att bara få vara inga krav inga tider att passa så sköönt...
Nu skall jag åka till Lidköping och gå på torghandel och se om de har någon färsk fisk.
Kram

Huset vid ån sa...

Hej! Tack för titten....Vilka härliga bilder du bjuder på! Ha en riktigt trevlig lördag! Kram Therese