23 juli 2009

Tråkväder... Grr...

Dagen började fint med strålande sol från en klarblå himmel.
Så härligt! Och vi skulle hämta båten från service och sjösätta
den på morgonen. Vi hann inte ens få den i vattnet innan molnen
drog in. Och så småningom började det att regna. Morr!
Jag som hade en liten plan för en utflykt i kväll. Det var ju bara
att glömma. Här har regnat som skam av och till. Och jag har
suttit inne och surat. Ärligt talat, nu börjar även jag att tröttna
på vädret... Morgondagen ser inget vidare ut men jag får väl ta
mig i kragen och göra något kul här hemma.
Jag får trösta mig med en bild från härliga Cypern så länge...

Tack ni rara som besöker min blogg och lämnar snälla
kommentarer! Alltid något att se fram emot!! =0)

Kram!

7 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

men vilken osis.

Ja jag började måla fönstren på huset igår...solen sken å allt var perfekt.3 fönster hann jag sen så öppnade sig himmlen....

Tittar mer än gärna på bilden från härliga cypern.Älskar det landet...har varit där 3 ggr, men vill dit igen..*LER*

Kramizz Nilla

carina sa...

Hade gärna bytt ut Sverige mot Cypern idag.
Man blir lite modfälld över regnandet.
Du frågade om panellängderna...jag har köpt dem på ett ställe i sundsvall som kallas Gardincenter.
De fanns även som bredare gardiner, kan tänka mig att de säkert finns i andra affärer också.
Ha en fin dag...trots vädret.
Kramar//Carina

Mamma Millan sa...

goddagens!!
Cyprus yees!! Love it!! va dä två ggr..men vill mer..fast just nu vågar jag faktiskt inte resa nånstans med tanke på svininfluensan.
vi har alltid sån otur när vi är i väg utomlands...får alltid uppsöka läkare:/
allt fr brutna fötter till sy i huvudet mm mm

vi hade toppen väder vi igår..halva dan..men det han vi njuta av gott så...nu är regnet åter!:((

~~♥Ha en skön dag , Kramisar Millan ♥~~

Jenny sa...

Hej Vännen!
Ja, visst är det tråkigt med regnet!! Hade tänkt åka bort till Härskogen o springa men det blir nog inget med det..om det inte klarnar upp framåt dagen..

Cypern är varmt o härligt, var där 2ggr på 90-talet..ena gången lyckades jag få solsting,hihi!

Ha en bra dag,
Kramis Jenny

Vita små hjärtan sa...

Ja men det är väl för typiskt!!!! Ja, då får man lite annat gjort inomhus!
Kram Agnetha

NinaH sa...

Ja, suck... Vi har haft regn hela veckan.... och med ett litet avbrott i morgon ska det visst se ut så lö-sö också.... suck...
Men på tisdag skulle det vända- här i alla fall! Hoppas det betyder att ni får i er båt också & kan ha utflykten!;-)

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vännen! Ja vädret är ju inte det bästa. Igår hade vi fint här, idag sämre. Vi har semester nästa vecka också och jag hoppas verkligen att det blir bättre. Säger som du morr morr....
Kram Anne