09 juli 2009

Snart semester...

Idag har det rejäla regnet kommit till vår stad! Usch,
vad tråkigt. Men å andra sidan behöver jag inte ha dåligt
samvete för att jag sitter i soffan, bläddrar i tidningar
och slöar... ;0) Men lite bättre väder hade ju varit att
föredra.
Jobbade bara halv dag idag och tog ledigt resten. Skönt!
Gjorde ett par ärenden på hemvägen i regnet. Väl hemma
plockade jag ordning lite bättre i matsalsdelen i vardagsrummet.
Det har drällt saker på bordet där lite väl länge nu... Blir lätt
så när man gillar att shoppa! =0) Men nu är ordningen
någorlunda återställd.
I morgon blir det också halv dag. Med ganska kul grejer. Bl.a
bjudlunch! Inte helt fel. Så efter den börjar min semester.
Hurra!


7 kommentarer:

Mamma Millan sa...

Bjudluncsh...låter ju inte fel!!!

japp..vi har nedräkning här till semestern!!!

Kram Millan ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Och nu är det fredag, och snart har halva dagen gått..då har du också semester. Välkommen i slappar-gänget, nej jag skojar. Men lite ska man allt ta dagen som den kommer. Så fort vi kommer till stugan ska jag ut i skogen. Lär vara en del kantareller nu. Ha en riktigt skön semester
Kramar AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Åh så härligt, grattis till semester! Min första semestervecka har snart passerat och vädret har ju inte varit någon höjdare, så jag har fått städat och ställt i ordning sådan som kommit efter när man jobbar.
Nu hoppas vi på bättre väder nästa vecka här öser regnet ner för tillfället. Önskar dig en skön ledighet. Njut!
Kram

Älskade pion sa...

Va gött med semester snart,jag har också nedräkning,längtar.Du kan hitta alanackan och termometern på: www.lavendeldockor.se Dom har jättemycket fint.Lycka till! Ha en skön dag. kramar Ulrika

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt att du har semester snart.Bjudlunch lät ju inte fel.vad mysigt.Sedan semester.Grattis .Ha en mysig fredag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Huset vid ån sa...

Åh, Såå skönt för dig med semester! Då håller vi tummarna för bättre väder! Trevlig Helg! Kram Therese

Kristina / Vackra drömmar och idéer sa...

Vilken otroligt fin blogg du har! Jättemånga vackra bilder.. Älskar bilderna på dina rosor, är helt förtjust i dem! Javisst är det tråkigt med regn, men ibland behövs det verkligen, det har ju varit riktigt torrt ett tag.. Så då är det bättre att göra något bra av det istället! Men jag hoppas att du får lite bättre väder till din semester så att du kan vara ute i trädgården =)
Kramar/Kristina