24 juli 2009

Skämt bort mig själv...


Denna oändligt regniga dag har jag skämt bort mig själv
med en notebook! Något fick jag ju göra för att lätta på
sinnet. ;0) Och nu är den konfigurerad och klar. Jag har
klarat det alldeles själv! Sitter här med den i knäet och
skriver. Känns bra!

Min man är uppe på övervåningen och grejar med den nya
tv:n som skall upp framför crosstrainern. Spännande! Blir
nog lättare att ställa sig på den då än när man bara stirrar
in i en vägg under tiden. Men jag tog mig i kragen och klev
upp på den igen tidigare i kväll. Känner mig så himla duktig!
Jag till och med funderar på att åka till simhallen tidigt i morgon
bitti bara för att njuta i den varma lilla poolen en stund. Den
är då öppen för allmänheten under en timme. Känns väldigt
lockande även om det kanske är lite väl tidigt. Får väl ställa
klockan och känna hur det känns när den ringer...

Ha en skön fredag!

Kram Fröken Tindra

8 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

javisst gick jag ner 23 kg med hjälp av den.slutade med allt vad kakor; godis , dricka heter.käkade sen bara vanlig mat.Tränade varje dag i 25-30 min...fast jag inte hade lust ibland.Härlig musik i öronen å sen trampade jag.....ååå vill så gärna börja igen.Men det får bli lagom till jul...hihihihi

Härligt med en egen notebook.Köpte en till min make nu nöär han fyllde är.men den har inte använts än..hihihi

Goaste kramen till dej!
Nilla

Hemma hos lilla mig sa...

Vad härligt med en egen notebook. Vet inte hur jag skulle klara mig utan min laptop:-)
Vad duktig du är som fixat till den själv.Hoppas att du får njuta av den lilla poolen idag.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja nu kanske du simmar, eller så tränar du hemma. Du är jätteduktig, jag måste ta tag i detta här också. Blir alldeles för mycket gott under semestern.
Kram AnnaMaria

NinaH sa...

Praktiskt & kul med egen notebook!
Lycka till med träningen!;-)

hemma hos lilla mej sa...

Vad duktig du är som fixade din notebook själv.Lycka till med träningen.Ha en mysig fredag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Viola sa...

Så...nu kan du ju roa dig med din notebook vad härligt..ha det så skönt i bassängen..tur man har poll med sina 28 grader...sommaren vill inte riktigt ge sig till känna igen, ha en skön helg, kram VIOLA

Plommonhuset sa...

Kul att du tittade in hos mig. Härligt med en ny notebook. /Sofia

Södralycke sa...

Hej! klart du får fråga om tapeten :) Den kommer ifrån Duro och heter Cornelia paviljong i silver.

Trevlig helg! Kram Johanna