02 juli 2009

Seeegt att komma iväg...

Nu sitter jag här framför datorn och dräller istället för att ta
mig iväg till jobbet. Fy på mig!! =0) Skall ta mig samman
strax och göra mig i ordning...
I kväll är det Liseberg som gäller med nya jobbet. Det är
femkamp och mat. Tyvärr missar jag femkampen för jag
har en liten bokning efter jobbet som jag inte kan ändra på.
Skall sluta upp senare. Jag som älskar femkamp! Då kommer
verkligen tävlingsmänniskan fram i mig. Men det får bli en
annan gång. Har valt rämacka XL till maten på kvällen
iallafall. Skall bli gott!!
Måste bara visa fotot på dessa underbara kakförpackningar!
Får nog göra en investering i dem med citronsmak nästa
gång jag är där... Mmm...

Ha en skön dag!

8 kommentarer:

Mamma Millan sa...

God morgon!!!!Ne visst är detsvprt att slita sig....ska göra frukost nu o packa badväskan..men....


Jättesöta kakpaket ju..så charmiga...Ha det sååå jätteskoj på Liseberg!!!

Ha en härlig dag i solen!!
~~♥Kram Millan♥~~

Fröken Fräken sa...

Söta kakförpackningar! Tänk om alla tänkte till så när det gäller förpackningar.. ha så kul på Liseberg, du verkar redan vara laddad! :-)

hemma hos lilla mej sa...

Vilka söta kakförpackningar.Ha det bra på liseberg.Du verkar vara taggad för det.Ha en underbar torsdag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du får kul på Lisseberg, synd att du missar fem-kampen. Men en räkmacka är alltid gott. Ha det så bra och kram
AnnaMaria

lillakolonistugan sa...

Vilka underbart fina bilder du tar..jag har suttit i skuggan och bara njutit../Anne

STENLYCKA sa...

Vilka fina kakförpackninga. Är kakorna goda?
Hoppas du får en trevlig kväll på Lisseberg.
Kram

Trädgårdsingenjören sa...

Jätte fina kakförpackningar, var får man tag på dom?
Mvh Gry

Hemma hos lilla mig sa...

Tack, för din omtanke. det värmer massor nu.
Har du varit på Kärrstegen kanske?
Köpte också sådan vid jultid förra året.
Kram