30 juli 2009

Fredagsplaner...

Jaha, då har ännu en semesterdag passerat... Här har regnat
och varit tråkigt större delen av dagen. Blåser som skam gör
det nu också.Usch!

Vi kom från Danmark igår eftermiddag. Sista dagen där var
vädret inget att hänga i granen precis men det gjorde ju inte
så mycket med tanke på att vi satt mycket i bilen på väg mot
Fredrikshamn. Är väldigt nöjd med resan. Härligt avkopplande!

I morgon tänkte jag gå på Vikingamarknaden i Kungälv. Om
vädret tillåter vill säga. Det brukar bli en trevlig utflykt när
vädret visar sig från en bättre sida än nu. Så håll tummarna! =0)

På kvällen är det U2 på Ullevi som gäller. Dit skall jag ju bara,
oavsett vädret!!! Skall bli helt underbart att få se och höra dem
igen. Första konserten jag var på med dem var på Eriksberg
1987. Det är ett tag sen helt klart... Det var en magisk kväll! Och
fler har det blivit sen dess. Hoppas på att morgondagens konsert
hamnar i samma kategori vad klart.

Önskar er alla en skön fredag!

Kram Fröken Tindra!

7 kommentarer:

Mitt og Mine sa...

Takk for koselig hilsen på bloggen min før jeg tok sommerferie fra bloggen. Vi besøkte Borås og var både i dyreparken og i Knalleland, men det ble ingen bading utenfor dyreparken - været var ikke helt på vår side...

Kjekt at du fant veien til min blogg - har aldri vært innom din blogg før (tror jeg) - den var veldig koselig!!

Klem M

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att vädret blir okey i helgen.Kungälv är ju bara så mysigt om det är fint väder.U2 i göteborg oxå.Hoppas att du får en kanonhelg.Ha de så gött kramizar ~~~~RITA~~~~.

Hemma hos lilla mig sa...

Vad många fina bilder du visar från eran semester. Hade tänkt åka på marknaden idag, men det är sådant skitväder.. Mina två söner ska på U2 imorgon. Man får hoppas att det blir fint väder.
Kram

Älskade pion sa...

Tack för titten inne hos mig. Härligt att åka till Danmark,det är så fint där. Ha en trevlig helg. Kram Ulrika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer säkert och bli en toppenkväll med U2, sonen och hans sambo ska också dit. U2 är ju himla bra, jag blir nästan lite avundsjuk. Hoppas vädret blir ok. Ha det bra ock kram till dig goa vän.
AnnaMaria

Hemma hos lilla mig sa...

Hehe, då kan du la shoppa för mig med?
Kram

STENLYCKA sa...

Hoppas du får en underbar kväll på Ullevi. Lika magisk som förra gången.
Många Kramar