16 juli 2009

Efterlängtat paket! =0)

Idag när jag kikade i brevlådan låg där ett paket!!

Den hade kommit, min vinst från Grus & Änglastoft!
Åh, vad glad jag är!! Tack snälla för den fina vinsten!
Älskar dessa produkter med dess underbara doft!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Igår ringde jag till Panduro och klagade på mitt smutsiga
tyg. De skall skicka en helt ny lika stor bit till mig! Mycket
generöst måste jag säga. Man får tacka o bocka. =0)

Nu skall jag strax gå ned och försöka att bringa reda i mitt
mys- och pysselrum. Där ser ut som ett bombnedslag och så
skulle det absolut inte bli där inne efter att vi renoverat. Fy
på mig! Aja baja! Nu måste jag bara få ordning på det igen.
Och kanske kan jag komma mig för att pyssla lite mer då
också?! För innerst inne törstar jag efter det…

Ha en fortsatt skön dag!

10 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Tack så mycket! Å grattis själv till den fina vinsten!
Kram Agnetha

Älskade pion sa...

Grattis till din fina vinst,vad kul.Ha en skön dag. Kramar Ulrika

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Åh, vilken mysig blogg du har! Tack för ditt lilla tips om att ev. korta ned vår kommod. Vi har funderat lite grann kring de och för en väldigt händig person går det förstås. Får kanske försöka koppla in svärfar på det. Tusen tack!
Nu ska jag kika vidare lite på din ljuvliga blogg!

Kramar Anna-Lena ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det var en vinst som hamnade rätt. Hoppas du fixar till i pyssel-rummet, sen kan du pyssla lite granna.
Ha det fint och kram
AnnaMaria

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej och tack för din fina kommentar hos mig :)

Alltid kul att hitta nya härliga bloggar. Och ett jätte grattis till din vinst.

Såg dina snygga stövlar iett tidigare inlägg. Var har du hittat dem?

Kram Viveka

Jenny sa...

Hej!
Grattis till din vinst, jättefina grejer!
Vad bra att du får nytt tyg av Panduro:)

kram Jenny

Mamma Millan sa...

grattis såå till den söta vinsten!!!!

~♥ Kramis Millis ♥~

Angels, roses & white homes sa...

Hej! EN underbar sida har du!! ja JAG VILL ju så gärna ha den hem idag hhahah men nu funkar inte det. Snälla människor finns!!! Att hålla ett skåp som man inte vill ha. Grattis till din fina vinst. Ha en fin helg och tack för ditt besök!!!Kram

Kristina / Vackra drömmar och idéer sa...

Har själv precis bringat lite ordning och reda i mitt pysselrum, vilken skillnad det blev.. Känner kreativitet spira redan nu, istället för att bara ha dåligt samvete för att det ser ut som kaos! Ha en fin helg! Kram/Kristina

NinaH sa...

Grattis till vinsten!
Och så bra att Panduro-problemet löste sig- med helt nytt tyg!