28 juli 2009

Danmark...

Vi har haft det bra här i Danmark. Gick en tur på sta´n
här i Kolding i söndags när vi kom hit. Satt ute och åt lunch.
Så himla härligt! Hotellet är jättebra med möjlighet att sitta
utanför rummet och koppla av på "egen" trädgårdsmöbel.
Skönt att inte behöva sitta inomhus när man kommit hem
efter dagens tur.

På kvällen var vi ute vid en liten strand och kikade lite. Det
var väldigt vackert i solnedgången.
Igår blev det en tur ned till Flensburg i Tyskland eftersom
vädret var lite tråkigt här när vi vaknade.

Promenerade på gågatan och det var varmt och soligt. Åt
grekisk buffé till lunch. Det blev ju nästan som en minitripp
till Grekland. Skönt!! Så himla härligt med sol och värme!

På hemvägen stannade vi till vid gränshandeln och köpte lite
av varje i flytande form. =0)

Stannade även till vid stranden i Aabenraa. Tog till och
med ett dopp längst ut på bryggan. Kallt men uppfriskande.

Dagens foton har jag inte laddat in än, så mer om dagens
tripp får ni reda på längre fram.

Ha en fortsatt skön vecka!

Kram Fröken Tindra!

6 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Ni verkar ha haft det toppen!!!
Kram Agnetha

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vännen...Vilka underbara bilder. Jag älskar Danmark. Tack snälla för fina ord, ja det är vääääldigt jobbigt här just nu. Men tyvärr tror jag inte att det blir så bra. Jag vill inte skylta med vad som händer. Men jag är så tacksam för fina ord från dig.
Kram kram Anne

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilka härliga bilder! Vad skönt med ett dopp:)
Kul att ni var i Flensburg, minns när jag o pappa var där i mitten av 80-talet (jag var typ 14 år) o köpte en bil som vi körde hem genom Danmark sen:)

Kramis Jenny

Huset på landet sa...

Låter underbart med semester i Danmark och perfekt att kunna slinka över till Tyskland om vädret är finare där!
Hoppas att ni får fortsatt fina dagar!

Hanna sa...

så mycket vackra hus.
Hanna

Daniel sa...

Var förra veckan i danmark.. flashback
Så vackert sååå!