24 juni 2009

Trädgårdsföreningen

Det blev en härlig kväll i Trädgårdsföreningen igår. Först fikade vi
i Rosencafét och sen blev det en långsam promenad bland alla rosor.
De är helt underbart vackra och finns i mängder! Visar er ett urval
av fotona jag tog. Kameran gick varm kan jag säga! =0)

Plantering på gräsmattan framför Palmhuset.



















Rabatt vid Rosencafét.

Utsikten från vårt bord.
Igår var det visst seriestart för Morden i Midsomer och det missade
jag! Skam också! Hade ju i princip gett upp hoppet för i år. Som väl
är såg jag att det går i repris på SVT24 på fredag (då för övrigt min
lilla mormor fyller hela 90 år!).
Ha en bra dag!

5 kommentarer:

Hemma hos lilla mig sa...

Åhh, vilka bedårande bilder. Man bara njuter i fulla drag här av alla vackra bilder.
Önskar dig en fin dag.
Kram

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara bilder du visar.Man njuter ju bara av detta härliga vädret.Önskar dej en underbar onsdag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka rosor, väntar på att dom ska slå ut här. Och jag skulle nog behöva se reprisen..fniss! tror du inte jag somnade till efter så där en timme, vaknade så jag vet vem som är mördaren!!
Ha det så bra i sommarvärmen
Kram AnnaMaria

Rosor och hallonsnår sa...

Tack för kommentaren på min blogg! Vilka underbara rosor du visar, helt fantastiskt vackra! Mina rosor håller på att slå ut, längtar efter dem... Båtturen igår var underbar i det fina vädret. Vi är faktiskt bara tre stycken i vårt lilla gäng, men vi har hållt ihop i drygt tjugo år..! kram Kicki

Jenny sa...

Heej!
Vilka ljuvliga bilder! Måste ta en tur till trädgårdsföreningen!

Jag kollade på Midsomer igår men som vanligt tog det inte mer än typ en halvtimme innan jag låg mot sambons axel o sov..alltid samma sak och jag somnar inte för att jag inte gillar programmet (som sambon trodde, hihi)
Som tur var höll han sig vaken genom hela avsnittet och fick berätta vem som var mördaren för mig sen:)

Ha en bra torsdag,
Kramis Jenny