11 juni 2009

Torsdagen avklarad...




Äntligen är ännu en jobbig sak på mitt arbete
avklarad. Har oroat mig i ett par dagar men allt
gick bra. Iallafall så här långt...

Svängde in till Kapp Ahl på hemvägen. Vet inte
vad jag skulle dit att göra egentligen för jag är
som en vandrande reklampelare för deras kläder...
Eller ja, iallafall idag. =0) Det kom jag på när jag var
på väg in. Suck! I vilket fall kom jag sen utbärandes
på tre par capribyxor. Köp 3 betala för 2. För ett
par-tre år sen köpte jag ett par svarta och ett par
vita capris där som jag bara älskat! De börjar se
lite dassiga ut nu. Så när jag hittade dessa snarlika
kunde jag inte låta bli att slå till. Tredje paret blev
ett par beige. Inte så kul kanske när man som jag
älskar färger! Men, men...

Efter en ömsom solig ömsom molnig dag faller nu
regnet här i kväll. Kanske är bra med tanke på de
stackars brandmän som kämpat med storbranden
här i sta´n. Nu får de lite hjälp med eftersläckningen.
Såg att de fortfarande kämpade vid femtiden i
eftermiddags. De är verkliga duktiga!
I morgon bitti är det dags att besiktiga bilen. Håll
gärna en extra tumme för den och mig!!
Ha en skön fredag!

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Huu, bilbesiktning, det är värre än tandläkaren! ( nu jobbar ju jag hos tandläkaren) men ändå! Det blir oftast dyrt, hoppas nu det går bra för dig och bilen. Jag gillar också KappAhl, den där Vintageserien var ljuvlig. Hoppas det återkommer i höst.
Ha en fin helg
Kramis AnnaMaria

Jenny sa...

Hej!
Vad skönt att det det gick bra på jobbet så att du slipper oroa dig..

Visst är det skönt när man hittar plagg som blir riktiga favvisar! Har några såna jag oxå:)

Såg röken över stan igår när jag åkte till jobbet på E20, med allt regnande idag bör elden äntligen vara släckt i frihamnen..

Ha en riktigt skön helg,
Kram Jenny

STENLYCKA sa...

Hoppas det gick bra med bilen. Kapp Ahl har mycket bra kläder tycker jag, handlar där ibland.
Ha det nu så gott i helgen!
KRAM

Vita drömmar och choklad sa...

Tack för att du deltog i min tävling!
Ha en trevlig kväll!
Kram Camilla

Hemma hos lilla mig sa...

Hoppas att det gick bra med bilen. Här har det regnat precis hela dagen. Men vi har varit och storhandlat mat här idag. Helt perfekt väder så sätt att handla på.
Fniss, vilken butik menar du?:-)
Kanske det är jag som är trött.
Kram