17 juni 2009

Söndagsslarv...

Var ju och slarvade på sta´n i söndags! Lovade ju att visa
vad jag fick med hem. Denna tunika gav jag en tjej i en affär
en komplimang för. Det var väl nå´n vecka sen. Hon blev
ju glad förstås! =0) Tyckte att den var så himla fräsch med
sina broderade blommor på det turkosrutiga tyget. Och när
jag sprang på den i en butik i söndags och det deesutom var
deras enda exemplar och just i min storlek var det ju inget
att tveka på! Den fick följa med hem! Damen i kassan berättar
att den är jätteskön men att hon har den rosa... Ja, ni kan ju
gissa själva vad jag mer hade med mig hem i påsen... =0)

Denna jeanskjol hittade jag också och kunde inte stå emot fast
den är lite, lite stor. Fanns ingen mer och den är så himla fin!
Lite utsvängd med liten volang längst ned. Ja, det ser ni ju själva!
Hi, hi. Hade på mig både tunika och kjol i måndags så nu kan jag
inte ångra mig och lämna tillbaka dem. Tyckte att det var lika
bar att använda dem direkt. Annars har jag en viss förmåga att
låta saker mogna på sig lite.
På Bodyshop hade de erbjudande på sina Bodybutter. Femtio
kronor rabatt om man köpte två. Och eftersom jag ändå tänkt
köpa... Ja, så vet ni även hur det gick! ;0) Raspberryn doftade
underbart!!! Det är en Limited Edition som kanske finns kvar i
två-tre veckor till. Mmm... Den är gjord på naturliga doftoljor.
De använder resterna såsom kärnor och annat från livsmedels-
industrin. Den andra jag köpte var med mandarindoft. Jag älskar
citrusdofter! Har Pink Grapefruit sen tidigare. Och en jul fick jag
en med Papayadoft av min rara lillebror. Jättegod den med!

Skall se om jag kan ta mig ut till gräsklipparen senare. Och kanske
också rycka lite "svansar". Vete katten vad det ogräset heter. Ser
ut som små granar nästan.
Kanske tar jag bloggupphåll över Midsommar nu, kanske inte! =0)
I vilket fall önskar jag er alla en underbart Skön Midsommarhelg!

10 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var bra slarvat! Den jeanskjolen kan du skicka hit, fniss.. Skulle passa perfekt och packa ner nu. Jag köper också bodybutter hos bodyshop, bra efter man solat. Ha nu en riktigt glad midsommar.
Kramar AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Det var ju kanon läckert.så inte har du slarvat,Ha en skön kväll kramiz ¨~~~~~RITA~~~~

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jättesöt blus o kjol, visst är det kul att shoppa, hihi!

Den där bodybuttern såg ju jättehärlig ut, får lust att prova!

Ha en jättemysig midsommar,
Kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon. Har skickat en Award till dig, bara för att du är så gullig och snäll jämt. Jag gillar och småprata med dig över nätet.
Kramar AnnaMaria

Huset på landet sa...

Vilken söt tunika, den skulla jag också ha köpt om jag ramlat över den ;).
Jeanskjolar finns det flera av i klädskåpet här också ;).
Bodybutter med hallondoft låter underbart...

Hoppas att du får en riktigt skön midsommar!
Kramar, Nicole

Hemma hos lilla mig sa...

vilken himla söt tunika och fin kjol.
Önskar dig en trevlig midsommar.
Kram

Vit som snö sa...

Vad kul att du vill tävla hos mej!
Snygga kläder du köpt o jag älskar Body Shops ljuvliga bodybutter! Fast raspberry har jag aldrig sett!
Glad midsommar önskar jag dej! Kram Cilla

Mamma Millan sa...

åå så fint o sommrigt!!!

~~♥ TREVLIG MIDSOMMAR♥~~
& massor av kramar
önskar
~~♥Mamma Millan♥~~
~~~¨♥♥♥¨~~~

Kerstin - Syster Grön sa...

Hoppas midsommaraftonen blev riktigt mysig, önskar dig en skööön midsommardag!

KRAM! / Kerstin

lisbeth sa...

snygga kläder du köpt..tunikan är helt i min smak.. gott när man slösar lite pengar och får med sig nåt fint hem...
hälsningar lisbeth