16 juni 2009

Sålda smycken!!


Jaha, då är ännu en dag till ända. Förmiddagen på
jobbet gick i ett nafs. Då var jag ute på uppdrag.
Eftermiddagen tillbringades på kontoret. Bråkandes
med diverse dataprogram och skrivare. Inte så himla
kul. Man kan ju bli tokig för mindre! Att jag sen blev
vansinnigt irriterad på en person gjorde ju inte saken
bättre. Blev iallafall klar med det som tvunget skulle
vara klart idag. Jätteskönt!
Precis innan jag gick hem fick jag sålt två halsband till
en av mina nya trevliga kvinnliga kollegor. Hon köpte
dem rakt upp och ned, så där bara! Det var nämligen så
att hon tidigare uppdagat att jag gjorde mina egna halsband
och dem hon sett på mig gillade hon. Och igår frågade hon
om det var slut på möjligehten att beställa smycken för
i sommar! Jag blev så glad! Svarade henne att jag redan
hade ett gäng liggandes hemma som bara väntade på att
någon ville ha dem. Så idag fick de följa med mig till jobbet!
Och som sagt, två av dem fick följa med henne hem Kul!
(Hon valde dock ett av mina favorithalsband som egentligen
skulle bli mitt eget. Lite ovanligt i färgen. Tyvärr gör inte
fotot det rättvisa... Men vad 17, klart jag får slita mig i från
det om hon ville köpa det!!)
Väl hemma blev jag sittandes i vår kära soffa. Inte fort-
satte jag med gräsklippningen från igår inte... =0) Man
kan väl inte begära för mycket av en heltidsarbetande
kvinna efter en bedrövlig eftermiddag på jobbet?! ;0)
Jag klippte ju iallafall den stora gräsmattan igår kväll!

Nej, nu är det visst dags att titta på insidan av ögonlocken
igen! Natti, natti!



4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

tack snälla vännen...Och vad kul att du får sälja halsband. Jag har haft min tillverkningsperiod av smycken och jag vet precis hur glad man blir när någon vill köpa dom. Hm undrar om inte jag har den färgen liggandes i sötvattenspärlor. Har kvar alla mina saker. Jättefint halsband..

Kram Anne

hemma hos lilla mej sa...

Vad roligt att du fick sålt halsband.Tråkigt att ha massa måsten över sig.Men du var ju envis så nu är det ju bakom dej.Säljer du smycken här som man kan kolla på för det är kul att ha smycken som passar kläder med färger och så.Ha en skön natt och sov gott kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Hemma hos lilla mig sa...

Vad roligt att du fick sålt lite smycken.
Smycket du visar är superfint ju.
Önskar dig en fin dag.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ser så fint ut hennes halsband, du får göra dig ett nytt i dom färgerna. Jag har tagit helg nu, tjoho vad skönt. Hoppas du hinner klippa gräset innan det kommer nytt regn. Ha en riktigt Glad midsommar
Kram AnnaMaria