09 juni 2009

Rolig nätbutik!


Foton: http://www.shabbyfufu.com

Måste bara visa er några bilder från en nätbutik som
jag tycker är lite rolig att hälsa på. Där finns många
vackra saker även om en del till och med är för pråligt
för mig! =0)
Söt tavla...




Rolig ljuskrona!

Gullig mosaikbricka.
Den där omtalade vackra dagen skall jag använda
mig av några av deras idéer...
Har haft min go´a syväninna här i kväll. Hon fick
äran att kika på och anmäla intresse för de tyger
jag köpte i New York. Det var iallafall tre stycken
hon gärna köper in sig på. Kul! Och så fick hon avsluta
besöket med en kik i vårt garage, mc-intresserad
som hon är! =0)


5 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

ojoj för pråligt för mig men kul att titta på hihi.

Kramis Anne

Carina sa...

Hej

Lite för pråligt men roliga bilder.
Jag måste ta mig en extra titt.
Ha det bra
Kram

Kerstin - Syster Grön sa...

...det ser faktiskt ganska mysigt ut...jag ska ta mig en titt jag med!

TACK! för de fina orden hos mig, omtänksamhet är det vackraste som finns. TACK!

Varma kramar! / Kerstin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Har sett på flera bloggar att de hänger kaffekoppar i träden. Den här ljuskronan skulle väl få grannarna och ramla baklänges!!
Brickan tycker jag är jättefin, en sån skulle jag gärna ha. Klickade in och kollade också. Kram till dig
AnnaMaria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!

ååå vilken läcker butik..måste genast in å kika där...
Fina saker du fyndat på loppis...

Kram Nilla