20 juni 2009

Jag har fått en ny Award!

Jag har fått en Award! Tack snälla AnnaMaria,
den och dina rara ord värmde verkligen!
Den som jag vill lämna den vidare till är Hemma Hos Lilla Mig.
Vi verkar ha bl.a en viss butik gemensamt! ;0) Det är kul
att kika in hos henne eftersom jag har lite, lite koll på de
trakterna hon bor i. =0)
Hoppas att ni alla har haft en härlig Midsommarafton! Själv
har jag varit i Kiel med min man. Vi åkte iväg med Stena Line
i torsdags kväll. Åt buffé på båten med nubbe till. Det var väl
vårt midsommarfirande i princip. Jo förresten, jag åt ju
jordgubbar med glass och grädde på ett glasscafé igår! Gott!
Fick shoppat lite saker med hem också. De skall ni få se i
morgon tror jag. Då skall jag nog ha fått ordning på dem så att
de kan fotas...
PS. Kunde visst inte hålla mig från bloggen, ens över Midsommar!

12 kommentarer:

Hemma hos lilla mig sa...

Men du vad gulligt av dig:-) Fniss, ja vi verkar ha en butik gemensamt:-) Tackar så mycket att du vill skicka iväg denna fina till lilla mig. Verkar som ni har haft en härlig helg. Här har vi firat midsommar med familjen och haft det så lugnt och skönt.
Önskar dig en fortsatt trevlig helg.
Kraaam

Anonym sa...

Grattis Vännen !!
Du är kanon ju !!
Låter som ni haft det bra över midsommar.
VI har haft väldigt växlande väder.

Kram från Tant Öst

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till din award.den är du värd.Låter som du haft en mysig midsommar.Ha en trevlig kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Kerstin - Syster Grön sa...

Oh, ni är verkligen ute och ser er om i världen, det låter så underbart roligt!! Förstår att ni hade det mysigt på er lilla resa!

KRAM! / Kerstin

Smycken och Smulor sa...

Hej hej, hittade hit via nån kommentar du lämnat, jag tycker det är kul att hitta andra med lika intressen som mig. Fin blogg och fint halsband du sålde, förstår att det var ett favvishalsband. Såg ut att vara rosagrå sötvattenpärlor eller?
Hälsningar Marie-Louise

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den är du så väl värd vännen. Härligt med en båt-tur på midsommar. Vi har sett en massa båtar, nyss kommit hem från kusten.
Kramis AnnaMaria

Ida sa...

Hejsan!
Vad kul att du kikade in hos mig, då hittade jag ju hit. Vad mkt fint du visar och vilka vackra saker du skapar.

Kommer tillbaks jag också.
Ha det så gott.
Kramar Ida

Viola sa...

Grattis tilll din utmärkelse, låter som ni haft en härlig midsommartur, här ahr vi ahft underbart sommarväder i Västerviks skärgård och nu är en bart vovven och jag kvar i vattenhålet...tala om att jag får leva ett kravlöst liv ett par dagar, underbart, kramen

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis till awarden, den är du väl värd!!

Vad mysigt med en resa till Kiel över midsommar, gillar den där speciella stämningen som är på en kryssning:)

Ha en bra kommande vecka,
Kramis Jenny

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Hej!
ROLIGT att du ville vara med på min tävling! :)

Grattis till awarden.

KRAM
/Helena

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis till din fina award....Husvisningen var inget intressant, tyvärr...Fin tunika och jeanskjol. Skulle också vilja ha en med volang men har inte hittat någon.

Kram Anne

STENLYCKA sa...

Grattis till Awarden!
Förstår att din midsommar har varit bra.
Ha det så gott!
KRAM