04 juni 2009

Humor...


Min man kan vara så rolig ibland. Ja, jag tycker faktiskt det!! =0)
Härom kvällen så svor jag lite lätt över att jag inte visste riktigt
var presenten jag köpt till min go´a lillebror som snart fyller 21
tagit vägen. För att ni skall förstå det roliga så har jag ett rum i
källaren kallat "förrådet" där jag har allsköns pysselbrôte och annat
nerpackat i lådor, kassar och allt som går att packa i. Och inget
hittar jag... I vilket fall så säger då min kära man:
"Du kan väl hänga upp ett skynke i dörren för förrådet och ordna
fiskdamm för honom!!"
Vad säger man?! Jag kunde inte annat än att skratta! Och jag gör
det ännu bara jag tänker på det. Kanske skulle tjäna mig en hacka
på att annonsera "Fiskdamm, endast 10 kr" ute på gatan?! Fniss!


5 kommentarer:

becca sa...

Hejsan,
kul att du tittat in hos mig.
Har tittat runt lite hos dig, vad mysigt du har det, såg att du nyss varit i New York, jag va där för ca 8 (tror jag)år sedan, och nu när jag ser dina bilder länktar jag tillbaka.

Ha det så bra, kram Rebecca.

STENLYCKA sa...

Åhh vilken härlig man du har. Det var ju jätte roligt. Tack nu fick jag mig mig ett gott skratt.
Många Kramar

Jenny sa...

Hej!
Hihi, jag håller med dig, han är rolig din man, sitter här o fnissar för mig själv:)


Ha en jättebra helg,
Kraamis Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blev dagens första fniss, han är ju både rolig och smart. Iden är ju inte heelt fel heller. Hoppas du hittar presenten..
Ha en skön helg
Kram till dig vännen
AnnaMaria

Huset på landet sa...

Hihi, skön humor! Hoppas att presenten dyker upp, det är så frustrerande att öda massor av tid på att leta...
Så härlig utfärd ni verkar ha haft till Köpenhamn också!