15 juni 2009

Hej Alla Rara Vänner!


Tack för stöttningen ang. det blå hjärtat! Men som det
känns skall jag ge det ett nytt försök. Dock först när jag
fått tag i rätt färg. Såg att jag köpt fel vita lera. Denna
kallas visst transparent. Säkert därför hjärtat blev
mörkare än tänkt när det härdade. Hmm...
Glömde nog berätta igår att jag tagit de första jogging-
stegen på mycket, mycket länge. De var inte jättemånga
och de varvades med promenadsteg in emellan. Men jag
gjorde det!! Skall se om det kan få mig lite piggare. Bara
promenader har inte motiverat mig tillräckligt senaste
tiden. Så jag har inte ens kommit ut på så´na. Har ont
under en häl idag... =0)
Vad trött jag blev när jag skulle hem från jobbet idag! Kö
i halva sta´n, vägarbete till höger och vänster. Skall det
behöva ta 45 min att åka ca. 7 km?! Suck. Och jag måste
ha tillgång till bil i tjänsten annars hade jag kunnat tänka
mig att åka kommunalt några dagar.
Nu skall jag gå och lägga mig och fortsätta bläddra i
"Lantliv Sommarmat" som jag började på igår kväll.
Apropå igår kväll, tror ni att det gick att somna?! Avskyr
känslan på morgonen när det känns som om jag inte
sovit alls. Vilket jag säkert gjort men inte vare sig särskilt
bra eller mycket. Och så har man en hel arbetsdag framför
sig. Med "måste"-saker. Usch!! Känner mig lite pressad
för tillfället måste jag erkänna.
Förresten, ni skall få nöjet att titta på ett gammalt alster
idag. =0) Och då är det ängeln jag menar. Tavlan har en
fd arbetskamrat målat. Och ja, det ligger på golvet... =0)
Vad gör man inte för att fota när man försöker sälja på
Tradera?? Och nej, ängeln blev inte såld den gången. Fråga
mig inte var hon är nerpackad nu. Kanske i "fiskdammen"?! ;0)

Kram på er alla!



6 kommentarer:

Vardagens guldkorn sa...

Kul att du vill vara med i min utlottning! Lycka till!
Kram Linda

ängeln i vitt sa...

Hallojsan!

Hoppas att hälen är bättre. Det är en himla massa år sedan jag joggade men jag tog mig igenom vårruset..... och det är jag rätt mallig för och ingen träningsvärk kände jag av... konstigt haha.

Jag har kollat in halsbanden. Tycker att det ljusrosa är kanonfint. Så om det är ok så byter jag gärna. Det är bara att maila.

Ha det gott

Kramiz / Carina

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Tack för titten..jag hade en toppendag! Önskar dig en riktigt Trevlig midsommar! Kram Therese

STENLYCKA sa...

Hoppas det blir bättre med hälen, så att du kan dansa kring midsommarstången.
Ha det bra i veckan!
KRAM

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är alltid vägarbeten så här före semestern, vi måste också ha bilen till jobbet. Vad duktig du är som joggar och promenerar. Jag gör bara promenader nu, låg flera huggormar i spåret sist..huuu
Kram till dig
AnnaMaria

Hemma hos lilla mig sa...

Nu ska vi se om det går att kommentera idag hos dig. Försökte flera gånger igår..
Ja, du förstår säkert var den butiken ligger:-)
Tycker att det hjärtat är jättefint.
Kram