02 juni 2009

Fint gammalt hus!


Måste bara visa detta hus för er. Jag blev så glad
härom dagen när jag såg att det nästan var färdigrenoverat.
Det har stått år efter år och bara förfallit mer och mer. Men
nu är det så himla fint!! Undrar hur det såg ut i sin glans
dagar?! Och vilka bodde där?
Har lyckats samla ihop mig själv igen någorlunda efter
gårdagens tröttsamma saker. Det är ju skönt! Men det
hat gått åt mycket godis tyvärr... ;0)
En fd arbetskamrat ringde idag och vi fick pratat bort en
stund. Alltid lika kul att prata med honom. Vi var väl i
princip ler och långhalm på vårt tidigare jobb. Vi mot alla
andra!! =0)

Nu skall jag gå och titta på... insidan av mina ögonlock!!

Natti, natti från

5 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Prova Yes jag lovar, jättebra....Vilket fint hus och vad mycket fint du har köpt i Danmark. Suss gott...

Kramis A

Kamomilla sa...

Hej på dig fröken Tindra! Vad roligt att du kikade in hos mig och lämnade en hälsning! sånt gör en så glad så glad!

Vilket underbart hus som renoverats. Det finns trädkramare, men jag är nog en "huskramare" jag och får sån sorg i hjärtat varje gång jag ser ett ödehus som tillåts förfalla... Jätteglad blir man att det finns folk som ser potentialen och som vill fixa upp och låta leva vidare. Jag tror att gamla hus lever hundratals år längre en de som byggs idag!!

Ha en bra fortsättning på dagn!
Kamomilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är bra och ha med sig kameran för jämnan. Nu fick vi se stadens nyrenoverade hus, bra att dom återställer såna fina gamla hus. Ha det gott
Kramis till dig
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej!
Vilket fint hus, visst är det bra när de tar till vara o renoverar det gamla istället för at riva o bygga nytt!

Klart du ska ta dig en sväng med hojen, det fixar du;)

Kramis Jenny

Kerstin - Syster Grön sa...

Hej goa vännen!

Hihi, en "pusher" är en langare som förser knarkare med droger...du känner ju till min drog...LOPPIS! =)

KRAM!!