23 juni 2009

Det kom ett paket...


Igår när jag kom hem, trött och bedrövlig efter fem timmars
eftermiddagsmöte (förhandling) så låg detta paket på köksbordet!
I och för sig inte helt oväntat men ändå. =0)

Det innehöll denna underbart söta vita väska. Jag har bytt till mig den av Carina, Ängeln i vitt för ett halsband. Väskan är så fin, fodrad bådeinuti och i axelremmen. Jag är så himla nöjd men det är knappt att jag kommer våga använda den. Den är så krispigt vit och fräsch! Tack snälla Carina!

Har varit ute på en liten promenad nu på morgonen. Vattnat mina uteplanteringar och försökt att varva ned lite. Har drömt om jobbet hela natten...

Efter jobbet idag skall jag träffa en fd arbetskamrat. Vi skall gå till Trädgårdsföreningen och ta en fika i Rosencafét är tanken. Myyyys!

Ha en skön dag i sommarvädret!

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar väska. .Vad fin,helt underbar.Hoppas att ni får en skön kväll i trädgårdsföreningen på rosencafe du och kompisen.Ha en skön tisdag kramiz ~~~~~~RITA~~~~~.

Jenny sa...

Hej!
Vilken ljuvligt söt väska du bytt till dig:)
Ha det så mysigt på trädgårdsföreningen!

Kraamis Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken söt väska, nu blir du tjusig i sommar. Hoppas du haft en bra dag, ikväll är det Morden i Midsummer, jippie!
Kramis AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Vilken underbar väska. Hoppas kvällen var bra.
Ha det gott i veckan!
KRAM

ängeln i vitt sa...

Hej där!

Vad kul att du gillade väskan. Halsbandet är helt underbart fint. Jag vet att jag kommer att använda det mycket. Tack än en gång snälla du.

Ha det bäst

Kramiz Carina

Mamma Millan sa...

ursöt väska!!!!!Tack för titten!!

Kramelikram
~~♥Millan ♥~~

Hemma hos lilla mig sa...

Vilken otroligt söt liten väska. Vad roligt att kunna byta till sig lite sådär.
Ha, en fin dag.
Kram